| 
       Közzétételi lista 
       
      a nemzeti köznevelésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 229/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet alapján 
       
      
      Tartalomjegyzék 
       
      Felvételi lehetőségek, beiratkozás ideje, egyéb információk 
      Térítési díjakról 
      Nyitva tartás rendje 
      Iskolai tanév helyi rendje 
      Pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai 
      Szervezeti és működési szabályzat, házirend, pedagógiai program 
      Pedagógusok szakképzettsége 
      A nevelő és oktató munkát segítők 
      Az országos mérés-értékelés eredményei 
      Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói 
      Mindennapos testedzés lehetősége 
      A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai 
      Osztályozó vizsgák követelményei 
      Iskolai osztályok száma, a tanulók létszáma 
      Iskolai Munkaterv 2024/2025. (kivonatos, rövidített változat) 
       
      
        
          | FELVÉTELI LEHETŐSÉGEK, BEIRATKOZÁS IDEJE, EGYÉB INFORMÁCIÓK | 
         
       
      Beiratkozás a 2026/2027-es tanévre: 2026. április 23-án és 24-én 
      Iskolánkban német nemzetiségi nevelés-oktatás is folyik. 
      A Fenntartó által indítani engedélyezett osztályok száma: 3 (2 angolos, 1 németes). 
      Iskolánk a beiskolázási  körzetéből – melyet a fenntartó határoz meg – minden jelentkező tanköteles korú  tanulót felvesz. 
Az első osztályba történő  beiratkozás feltétele, hogy a gyermek az adott naptári évben a hatodik életévét  augusztus 31. napjáig betöltse, vagy ha ezt csak december 31. napjáig tölti be,  a szülő kérje gyermeke felvételét az iskolába a hivatal előzetes véleménye  alapján. 
      Az első évfolyamba történő  beiratkozáskor be kell mutatni: 
      
        - a gyermek születési anyakönyvi kivonatát;
 
        - a szülő személyi igazolványát;
 
        - a gyermek lakcímkártyáját;
 
        - szükség esetén a szakértői bizottság véleményét.
 
       
      Az iskola beiratkozási körzetén kívül lakó tanulók felvételéről a szülő kérésének, a tanuló előző  tanulmányi eredményének, illetve magatartás és szorgalom érdemjegyeinek,  valamint az adott évfolyamra járó tanulók létszámának figyelembe vételével az intézményvezető  dönt, szükség esetén az jogszabályban rögzített sorsolási eljárást alkalmazza. 
      
      Iskolai  bizonyítványmásolatok és másodlatok térítési díja 
      Az iskolai bizonyítványnyomtatványok – a középfokú felvételi  eljáráshoz kapcsolódó bizonyítványmásolatok, másodlatok kivételével –  másolatainak, másodlatainak kiadásával összefüggésben nyújtott  szolgáltatásokért (a másolat, illetve a másodlat elkészítéséért) az iskola  térítési díjat szed. A nyomtatványonként fizetendő 3000 forint térítési díjat a fenntartó részére  annak belföldi pénzforgalmi számlájára banki utalással köteles megfizetni. 
              Másolat: az eredeti dokumentum hitelesített fénymásolata. 
        Másodlat: az elveszett vagy megrongálódott eredeti dokumentum  helyett kiállított dokumentum. 
       
      
      Házirend, 7. 
      7.1. Nyitva tartás 
      Az intézmény tanítási napokon 7:00 órától 21:00 óráig tart  nyitva. A tanulók felügyeletét ezen belül az iskola hétfő-péntek 7:00 órától  16:00-ig, a szülő írásbeli kérelmére 18.00 óráig biztosítja. A tanítás előtti  gyülekezés helye az ebédlő az alsó tagozat számára (illetve az ebédlő előtti  aula a felső tagozat részére). 
      A tanulóknak a tanítás kezdete előtt legalább 10 perccel az  iskolában kell lenniük. 7:50 utáni érkezés esetén késést írunk be, havi ötnél  több késés után a havi magatartás jegyből egy jegyet levonunk. A 8:00 óra utáni  késést, valamint bármilyen további tanórai késést a szaktanárnak rögzítenie kel  az e-naplóban. 
      Az osztálytermekbe a tanulók reggel 7:30 után mehetnek be a  reggeli ügyeletes pedagógus engedélye után. 
        A tanulók az iskola létesítményeit, helyiségeit (a  mellékhelyiségek kivételével) csak valamelyik nevelő felügyeletével használhatják.  Ez alól felmentést csak az iskola igazgatója adhat. 
        Az iskola épületében az iskolai dolgozókon és a tanulókon  kívül csak a hivatalos ügyet intézők tartózkodhatnak, illetve azok, akik erre  az iskola igazgatójától engedélyt kaptak. 
      Az iskolában portaszolgálat működik a nyitva tartás ideje  alatt. 
        Tanuló az iskola épületét csak előzetes szülői engedéllyel,  ennek hiányában csak a szülővel (vagy annak meghatalmazottjával) együtt  hagyhatja el. 
      7.2. A szülők és az iskolával tanulói jogviszonyban nem  állók benntartózkodásának rendje 
      
        -         7:50-16 óra között a szülő az iskola épületében nem  tartózkodhat az alábbi kivételektől eltekintve:
 
          - ügyintézés a titkárságon az ügyintézési időpontokban 
          - pedagógus heti fogadóórájára érkezik 
          - előre megbeszélt időpontja van a pedagógussal (a pedagógus  ezt a portán is előre jelzi) 
          - egyéb rendkívüli esetben (gyermeke rosszul lett,  behívatták stb.) 
        - A szülő gyermekét reggel a bejáratig kísérheti, és délután  16 óra előtt ott is veheti át. Ez alól az alábbi kivételek vannak:
 
          - péntek délután 15 óra után a szülők felmehetnek az  osztályterembe, és függetlenül a leadott időpontoktól, el lehet vinni a  gyerekeket. (Továbbra is csak annak a felnőttnek adjuk ki a gyereket, akiket a  szülők erre korábban írásban felhatalmaztak.) 
          - nagyobb tárgyak (születésnapi sütemények, dekorációk stb.)  behozatalánál, ha a gyerek nem bírja el, a szülő segíthet az osztályterembe  vinni azt. Itt is a 7.50-et kérjük betartani. 
        -  8-16 óra közt a szülő a leadott kérvények alapján az ott  megjelölt időpontban viheti el gyerekét. Ha nem állandó esetről van szó, írásos  kérés alapján (e-naplóban, üzenőben, külön papíron) is a bejárathoz küldjük az  alsós gyereket. Tanuló az iskola épületét csak a szülő engedélyével, ennek  hiányában csak a szülővel együtt hagyhatja el.
 
        -  A pedagógussal való konzultációra a fogadóórák rendje  nyújt lehetőséget (kéthavonkénti általános fogadóóra, pedagógus heti  fogadóórája, rendkívüli esetben előre egyeztetett fogadóóra). Továbbra is  lehetőség van telefonos és e-mailes megkeresésre is, de csak a pedagógus  munkaidejében.
 
        -  A házi feladatok elérhetőségére minden osztály helyi  rendet alakít ki a tanító és a napközis tanár közreműködésével, amit a szülők  számára nyilvánosságra hoz.
 
        -  Ha valamit otthon felejtett a tanuló, a szülő behozhatja,  és az erre rendszeresített, a bejáratnál lévő polcokra helyezheti névvel és  osztállyal ellátva. Szükség esetén a pedagógiai asszisztensek is megkeresik a  nap folyamán az érintett tanulókat.
 
       
      7.3. A csengetés rendje 
      A csengetés és a szünetek rendje a tanítási órák és az  óraközi szünetek időtartamát határozza meg. A tanítás kezdete 8:00 óra. A  tanítási órák időtartama 45 perc, a szünetek időtartama 15 perc. 
      Becsengetés után a tanulók fegyelmezetten várják a  pedagógust az osztálytermekben, illetve az órarend szerint kijelölt szaktantermek  előtt. A szaktantermekbe és a tornaterembe csak a szaktanár engedélyével és  kizárólag szaktantárgyi felszereléssel lehet belépni! A szünetek alatt az  ügyeletes tanár döntése szerint a tanteremben, a folyosón vagy az udvaron kell  tartózkodni. (A szünetek rendjének esetleges módosításait az éves munkaterv  tartalmazza.) 
      Udvari szünet esetén a tanulónak jelzőcsöngetéskor  kötelessége haladéktalanul az udvart elhagyni és az osztályterembe vonulni. 
      A csengetés időrendje: 
      
        
          1. óra 2. óra 3. óra 4. óra 5. óra 6. óra 7. óra 
          8. óra | 
            8:00-  8:45 
              9:00-  9:45 
            10:00-10:45 
            11:00-11:45 
            12:00-12:45 
            13:00-13:45 
            14:00-14:45 
          15:00-15:45 | 
          (szünet   8:45-  9:00) 
          (szünet   9:45-10:00) 
          (szünet 10:45-11:00) 
          (szünet 11:45-12:00) 
          (szünet 12:45-13:00) 
          (szünet 13:45-14:00) 
          (szünet 14:45-15:00) | 
         
       
      Rövidített órák csengetési időrendje: 
      
        
          1. óra 
            2. óra 
            3. óra 
            4. óra 
            5. óra 
            6. óra 
            7. óra 
            8. óra | 
            8:00-  8:40 
              8:50-  9:30 
              9:40-10:20 
            10:30-11:10 
            11:20-12:00 
            12:10-12:50 
            13:00-13:40 
            13:50-14:30 | 
          (szünet   8:40-  8:50) 
(szünet   9:30-  9:40) 
(szünet 10:20-10:30) 
(szünet 11:10-11:20) 
(szünet 12:00-12:10) 
(szünet 12:50-13:00) 
(szünet 13:40-13:50) | 
         
       
      Az alsó tagozaton az első óraközi szünet a reggeli szünet. Ekkor a tanulók a tantermekben, illetve az iskolai étkezőben étkezhetnek. 
              Indokolt esetben az intézmény vezetője rövidített órákat és szüneteket rendelhet el. (A rövidített órák időtartama 40 perc, a szüneteké 10 perc.) Rendkívüli helyzetben a rövidített órák időtartamát az igazgató tovább csökkentheti min. 30 perces tanóra erejéig. 
      7.4. Ügyintézés rendje 
      Tanítási napokon a hivatalos ügyek intézése az iskolatitkári irodában történik az irodai ajtóra kifüggesztett és a honlapon is megtalálható ügyfélfogadási rend szerint. 
      Az iskola a tanítási szünetekben a hivatalos ügyek intézésére külön ügyeleti rend szerint tart nyitva. Az ügyeleti rendet az iskola igazgatója határozza meg, és azt a szünet megkezdése előtt a szülők, a tanulók és a nevelők tudomására hozza. 
      
        
          | ISKOLAI TANÉV HELYI RENDJE | 
         
       
       
      
        
          | Évnyitó: | 
          2025. szeptember 1. | 
          Reggel 8 órakor. Gyülekezés az osztálytermekben 3/4 8-kor. | 
         
        
          | Őszi szünet: | 
          2025. október 23- 
          2025. november 2. | 
          A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. október 22. (szerda), 
          a szünet utáni első tanítási nap: 2025. november 3. (hétfő). | 
         
        
          | Téli szünet: | 
          2025. december 20- 
          2026. január 4. | 
          A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. december 19. (péntek), 
          a szünet utáni első tanítási nap: 2026. január 5. (hétfő). | 
         
        
          | Félév vége: | 
          2026. január 23. | 
          Félévi értesítő: 2026. január 30. (péntek). | 
         
        
          | Tavaszi szünet: | 
          2026. április 2- 
          2026. április 12. | 
          A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2026. április 1. (szerda), 
          a szünet utáni első tanítási nap: 2026. április 13. (hétfő). | 
         
        
          | Utolsó tanítási nap: | 
          2026. június 19. | 
           | 
         
        
          | Tanévzáró: | 
          2026. június 22. | 
          Ballagás és tanévzáró ünnepély 17 órakor. Bizonyítványosztás. | 
         
       
       
      
        
          | PEDAGÓGIAI-SZAKMAI ELLENŐRZÉS MEGÁLLAPÍTÁSAI | 
         
       
      1. Pedagógiai folyamatok 
      
        A kompetencia értékelése 
           
          Fejleszthető területek: 
          Nem tártunk fel fejleszthető tevékenységet. 
           
          Kiemelkedő területek: 
          Az intézmény alapdokumentumai igényesek. Az intézmény vezetése és a tantestület tagjai elkötelezettek az intézményükben tanuló diákok oktatásában és nevelésében. Az intézmény elismert, évek óta jól és eredményesen működő iskola: bizonyíték rá a többszörös túljelentkezés. Mind a stratégiai, mind az operatív tervek az iskolavezetés irányításával, a tantestület egészének bevonásával készülnek. A dokumentumok tükrözik az egyes munkacsoportok közötti együttműködést.Az intézmény pedagógiai programjával összhangban történik a nevelési-oktatási célok, módszerek, eljárások kiválasztása, kidolgozása, különös tekintettel az integrációban részt vevő, kiemelt figyelmet igénylő tanulókra.Biztosított a fenntartóval a korrekt együttműködés. A pedagógusok felelősséggel és személyes példamutatással végzik munkájukat. Az iskola fő profiljával (nyelvi profil) kapcsolatos tevékenységeket, rendezvényeket éves szinten körültekintően szervezik meg. 
       
      2. Személyiség- és közösségfejlesztés 
      
        A kompetencia értékelése 
           
          Fejleszthető területek:  
          Még több olyan iskolán belüli vagy kívüli program szervezése, amely a fenntarthatóság témakörére fókuszál. A tanulók szociális hátrányainak precízebb feltérképezése. A közösségfejlesztés jó gyakorlatainak bemutatása. A pedagógiai programmal összhangban lévő önálló tanulástámogatási gyakorlat megvalósítása. 
           
          Kiemelkedő területek:  
          Sok a tartalmas és dokumentált közösségi rendezvény. Az intézmény a személyiség- és közösségfejlesztési feladatokat a Pedagógiai Program célmeghatározása mentén rendkívül sokirányú iskolai- és iskolán kívüli programmal teljesíti az iskola. A különleges bánásmódot igénylő tanulók feltárása, továbbfejlesztése, integrálása. A beszámolókban megjelennek az alapelvek és a feladatok megvalósításának keretei, kiemelve a munkaközösségek és osztályfőnökök tevékenységét. Az iskolavezetés és a nevelőtestület nagy hangsúlyt fektet a szülőkkel való jó kapcsolattartásra. A tanulók szüleivel való kapcsolattartás formái hatékonyan biztosítják a szülők számára, hogy hozzájussanak az intézménnyel és gyermekükkel kapcsolatos információkhoz. Az intézményben megvalósuló közösségfejlesztés, a támogató, segítő attitűd a pedagógus-, tanuló- és szülői közösségek között és közösségeken belül is magas szinten valósul meg. A közösségfejlesztést az intézmény kiemelt feladatként kezeli. 
       
      3. Eredmények 
      
        A kompetencia értékelése 
           
          Fejleszthető területek:  
          Kidolgozott és a gyakorlatban működő a tanulók tanulási útjának tervszerű követése, az adatok beépítése az önfejlesztésbe. A CSH index és a kompetenciamérés eredménye közötti differencia csökkentése. 
           
          Kiemelkedő területek:  
          A kiemelt nevelési és oktatási célok meghatározása megtörténik, amelyeket az elvárásoknak és a céloknak megfelelően teljesítenek. A tanulók érzelmi, szellemi-kognitív, lelki nevelésének egysége, a gyakorlati, alkalmazható tudás elsajátítására törekszenek. Az intézmény célja a továbbtanulásra való felkészítés is: az iskola erre vonatkozó mutatói jó eredményt mutatnak. Neves középiskolákba nyernek felvételt a diákok. A tehetséggondozás eredményességét mutatja a nagy számú szintén kiemelkedő versenyeredmény, a nyelvvizsgák száma. A munkaközösségek bevonásával történik a pedagógiai folyamatok megvalósításának ellenőrzése, értékelése. A pedagógusok és a pedagógiai munkát segítő szakemberek között hatékony az együttműködés. Az eredményességi mutatók nyilvántartása, az eredmények rendszeres elemzése és azok visszacsatolásának megvalósulása. A belső és külső mérési eredmények intézményi szintű közös elemzése, a szakmai tanulságok levonása és visszacsatolása. 
       
      4. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció 
      
        A kompetencia értékelése 
           
          Fejleszthető területek:  
          A belső tudásmegosztás gyakoriságának növelése, fejlesztése. A jó gyakorlatok megismertetése, dokumentálása, közzététele a nevelés, oktatás minden résztvevője számára. A belső tudásmegosztás rendszerszintű megvalósítása, dokumentálása. 
           
          Kiemelkedő területek:  
          Az intézményben a szakmai munkaközösségekben és a munkacsoportokban magas szintű szakmai munka folyik, a pedagógusok többszintű együttműködése az intézményi célokkal összhangban történik. A szervezeti kultúra magas szinten van. A pedagógusok szakmai csoportjai maguk alakítják ki működési körüket, önálló munkaterv szerint dolgoznak. Tervezett és szervezett formában zajlik a munkacsoportok közötti együttműködés. Az intézményvezető támogatja a munkaközösségek, pedagógusok munkáját. Az intézményvezetés építhet a minőségi munkát végző munkaközösségekre. Az intézmény több csatornás kommunikációt folytat annak érdekében, hogy minden partnert megfelelően tájékoztasson (szóbeli, papír alapú, email, Kréta, Honlap). Az intézményvezető lehetőséget biztosít a pedagógusok megújulásához, támogatja és ösztönzi az innovációt. (Pl. Erasmus+ programhoz kapcsolódás). A pedagógusok és szülők között nagyon szoros az összefogás. 
       
      5. Az intézmény külső kapcsolatai 
      
        A kompetencia értékelése 
           
          Fejleszthető területek:  
          Az intézmény a partnerekkel kapcsolatos tevékenységekről nem rendelkezik konkrét tartalom leírással. Több élő kapcsolat kiépítése külső partnerrel. Partneri igényfelmérés készítése és tartalomleírás a partnerekkel való kapcsolatokról. Pályaorientációs lehetőségek bővítése helyi vállalkozók bevonásával. Még több partneri kapcsolat kiépítése. Több Öko-Program szervezése. Panaszkezelési eljárás részletezése. 
           
          Kiemelkedő területek:  
        Nyitott, és lehetőségekkel teli kapcsolatrendszer jellemzi az iskolát. Tájékoztatási kötelezettsége a jogszabálynak megfelelő. A partnerek tájékoztatása rendszeres és szabályozott. Az intézmény közéletben való részvétele nyomon követhető. A tanulók és pedagógusok aktívan részt vesznek a helyi kulturális eseményeken, a kerületi szintű rendezvényeken fontos és elismert az iskola jelenléte. Az intézményi kapcsolatrendszer jól átlátható. Az iskola nyitott a lehetőségekre és jó kapcsolat jellemzi a fenntartóval, önkormányzattal, SZMK közösséggel. 
       
      6. A pedagógiai munka feltételei 
      
        A kompetencia értékelése 
           
          Fejleszthető területek:  
          Innovációra nyitott szervezeti kultúra működtetése. Pl.  ERASMUS+ programba való bekapcsolódás. 
           
          Kiemelkedő területek:  
          Feladatmegosztás, felelősség, hatáskörök tisztázottsága. Az  intézmény hagyományápoló tevékenysége. . A vezetőség rendszeresen felméri a  szükségleteket, reális képpel rendelkezik a nevelő-oktató munka tárgyi és  humánerőforrás-szükségletéről. A különleges bánásmódot igénylő tanulók  nevelésének, oktatásának megfelelő tárgyi környezet kialakítása. Jól felszerelt  fejlesztő szoba. Az intézményben dolgozó pedagógusok nyitottak az új eszközök,  módszerek és technikák megismerésére, elsajátítására, és egyes elemek saját  gyakorlatukba történő beépítésére. A pedagógusokban megvan az önfejlesztésre,  önképzésre való igény. A hatáskörmegosztás megfelelő az intézményben. Az iskola  erőssége a hagyományápolás, a tanórán kívüli programok. Az iskola vezetése  támogatja az innovációt, kreatív gondolkodást. Az intézmény alkalmazotti  közösségének munkájára, együttműködésére a magas szintű belső igényesség,  hatékonyság jellemző. 
       
      7. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés 
      
        A kompetencia értékelése 
           
          Fejleszthető területek:  
          A szakmai elvárások és az intézményi céloknak való megfelelés terén nem tártunk fel fejleszthető tevékenységet. 
           
          Kiemelkedő területek:  
        Az intézmény Pedagógiai Programja a Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumokban meghatározott célokhoz igazodik . Jól kidolgozott és összhangban van a nemzeti alaptantervvel (Nat 2012, ill. Nat 2020), a kerettantervvel, valamint BTMN és a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásának irányelvében megfogalmazott követelményrendszerrel. A tanítási módszerek, a nevelő-oktató munkát támogató tankönyvek, segédanyagok kiválasztása és alkalmazása rugalmasan, a pedagógiai prioritásokkal összhangban történik. Az intézmény napi gyakorlatában jelen van a folyamatos tájékozódás, az elvárásoknak megfelelés. 
       
      
        
          | SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI ZABÁLYZAT, HÁZIREND, PEDAGÓGIAI PROGRAM | 
         
               
       
      
       
      
        
          | PEDAGÓGUSOK SZAKKÉPZETTSÉGE | 
         
       
       
      
        
          | Szakképzettség | 
          Végzettség | 
          Egyéb végzettség, 
            szakképesítés
           | 
          Tanított tárgyak | 
         
        
          | angol szakos nyelvtanár | 
          egyetem | 
           | 
          angol nyelv | 
         
        
          | általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen, drámapedagógus | 
           | 
           | 
           | 
         
        
          | általános iskolai tanító matematika műveltségi területen, fejlesztőpedagógus | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | földrajz szakos középiskolai tanár, testnevelés szakos tanár | 
          egyetem | 
          szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető | 
          földrajz, testnevelés és sport | 
         
        
          | magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár | 
          egyetem | 
           | 
          angol nyelv, magyar nyelv és irodalom | 
         
        
          | általános iskolai olasz nyelvoktató tanító, magyar nyelv és iroalom szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | informatika szakos tanár, technika szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          digitális kultúra, életvitel és gyakorlati ismeretek, technika és tervezés | 
         
        
          | számítástechnika szakos tanár, technika szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          digitális kultúra, informatika | 
         
        
          | általános iskolai énektanár | 
          főiskola | 
          etika | 
          etika, ének-zene | 
         
        
          | matematika szakos tanár, földrajz szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          matematika, földrajz | 
         
        
          | általános iskolai tanító ember és társadalom műveltségi területen, középiskolai magyartanár | 
          egyetem | 
           | 
          magyar nyelv és irodalom, történelem | 
         
        
          | általános iskolai tanító vizuális nevelés műveltségi területen | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár | 
          egyetem | 
           | 
          angol nyelv | 
         
        
          | általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | matematika szakos tanár, kémia szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          matematika, kémia | 
         
        
          | általános iskolai tanító természetismeret műveltségi területen, drámapedagógus | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | német nyelvtanár | 
          egyetem | 
           | 
          német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport | 
         
        
          | magyar nyelv és irodalom szakos tanár, ének-zenetanár | 
          főiskola | 
           | 
          könyvtár | 
         
        
          | magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár | 
          egyetem | 
          szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető | 
          angol nyelv | 
         
        
          | matematika szakos tanár, német szakos nyelvtanár | 
          főiskola | 
          szakvizsgázott pedagógus tehetséggondozás, tehetségfejlesztés szakterületen, közoktatási vezető | 
          matematika | 
         
        
          | gyógypedagógus angol nyelv szakképesítéssel | 
          főiskola | 
           | 
          angol nyelv | 
         
        
          | rajz és vizuális kommunikáció szakos tanár, vizuális- és környezetkultúra-tanár | 
          főiskola | 
           | 
          rajz és vizuális kultúra | 
         
        
          | általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | német nyelv és irodalom szakos tanár | 
          egyetem | 
           | 
          német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport | 
         
        
          | általános iskolai tanító román nyelvi műveltségi területen | 
           | 
           | 
           | 
         
        
          | testnevelő tanár - gyógytestnevelő tanár | 
          egyetem | 
           | 
          testnevelés és sport | 
         
        
          | biológia szakos tanár, kémia szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          biológia, kémia | 
         
        
          | általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen | 
          főiskola | 
           | 
          tanító, irodalom | 
         
        
          | német nyelv és irodalom szakos tanár | 
          egyetem | 
           | 
          német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport | 
         
        
          | általános iskolai német és nemzetiségi német nyelv és kultúra tanára, ének-zene tanár | 
          egyetem | 
           | 
          német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport | 
         
        
          | általános iskolai tanító matematika műveltségi területen | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
        
          | oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógia tanár | 
          főiskola | 
          szakvizsgázott pedagógus: speciális pedagógia szakos tanár és szakpedagógus | 
          fejlesztés | 
         
        
          | angol nyelv és irodalom szakos tanár, földrajz szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          angol nyelv | 
         
        
          | gyógypedagógus, logopédia szakos tanár és terapeuta | 
          főiskola | 
           | 
          fejlesztés | 
         
        
          | általános iskolai tanító ének szakkollégiumi képzéssel | 
          főiskola | 
          szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető | 
          tanító | 
         
        
          | általános iskolai német nyelvoktató tanító | 
          főiskola | 
           | 
          tanító, német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport | 
         
        
          | általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel | 
          főiskola | 
           | 
          tanító, rajz és vizuális kultúra | 
         
        
          | angol nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          angol nyelv | 
         
        
          | általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen | 
          főiskola | 
           | 
          tanító, testnevelés és sport | 
         
        
          | történelem szakos tanár, orosz szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          történelem | 
         
        
          | angol nyelv és irodalom szakos tanár, német nyelv és irodalom szakos tanár | 
          egyetem | 
          szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető | 
          német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport | 
         
        
          | óvónő | 
          főiskola | 
          szakvizsgázott pedagógus differenciáló és fejlesztő pedagógia területen | 
          tanító | 
         
        
          | általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel | 
          főiskola | 
           | 
          ének-zene | 
         
        
          | magyar nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár | 
          főiskola | 
           | 
          magyar nyelv és irodalom | 
         
        
          | fizika szakos tanár, matematika szakos tanár | 
          egyetem | 
           | 
          fizika | 
         
        
          | okleveles némettanár, magyar szakos általános iskolai tanár | 
          egyetem | 
           | 
          német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport | 
         
        
          | általános iskolai tanító német idegen nyelvi műveltségi területen | 
          főiskola | 
           | 
          tanító | 
         
       
       
      
        
          | A NEVELŐ ÉS OKTATÓ MUNKÁT SEGÍTŐK | 
         
       
       
      
        
          | Név | 
          Munkakör | 
         
        
          | Huve Zsuzsa | 
          iskolatitkár | 
         
        
          | Nagy-Temesvári Bíborka | 
          iskolatitkár | 
         
        
          | Baráti Andrea | 
          pedagógiai asszisztens | 
         
        
          | Hrabovszky Attila Károlyné | 
          pedagógiai asszisztens | 
         
        
          | Kiss Judit | 
          pedagógiai asszisztens | 
         
       
       
      
        
          | AZ ORSZÁGOS MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS EREDMÉNYEI | 
         
       
       
      
        
           | 
          2003 | 
          2004 | 
          2006 | 
          2007 | 
          2008 | 
          2009 | 
          2010 | 
          2011 | 
         
        
          | matematika 
          6.o. | 
          573 | 
          568 | 
           | 
          519 | 
          547 | 
          541 | 
          1568 | 
          1556 | 
         
        
          | országos átlag | 
          500 | 
          505 | 
           | 
          500 | 
          499 | 
          489 | 
          1498 | 
          1486 | 
         
        
          | eltérés az országos 
          átlagtól | 
          +73 | 
          +63 | 
           | 
          +19 | 
          +48 | 
          +52 | 
          +70 | 
          +70 | 
         
        
          | olvasás-szövegértés 
          6.o. | 
          563 | 
          593 | 
           | 
          542 | 
          564 | 
          576 | 
          1602 | 
          1535 | 
         
        
          | országos átlag | 
          500 | 
          509 | 
           | 
          516 | 
          519 | 
          513 | 
          1483 | 
          1465 | 
         
        
          | eltérés az országos 
          átlagtól | 
          +63 | 
          +84 | 
           | 
          +26 | 
          +45 | 
          +63 | 
          +119 | 
          +70 | 
         
        
          | matematika 
          8.o. | 
           | 
           | 
          560 | 
          557 | 
          530 | 
          496 | 
          1676 | 
          1580 | 
         
        
          | országos átlag | 
           | 
           | 
          494 | 
          491 | 
          497 | 
          484 | 
          1622 | 
          1601 | 
         
        
          | eltérés az országos
          átlagtól | 
           | 
           | 
          +66 | 
          +66 | 
          +33 | 
          +13 | 
          +54 | 
          -21 | 
         
        
          | olvasás-szövegértés 
          8.o. | 
           | 
           | 
          524 | 
          577 | 
          549 | 
          514 | 
          1653 | 
          1540 | 
         
        
          | országos átlag | 
           | 
           | 
          497 | 
          497 | 
          506 | 
          502 | 
          1583 | 
          1577 | 
         
        
          | eltérés az országos
          átlagtól | 
           | 
           | 
          +27 | 
          +80 | 
          +43 | 
          +12 | 
          +70 | 
          -37 | 
         
       
       
      (Megjegyzés: 2003-ban és 2004-ben nem volt 8. évfolyamos mérés, 2006-ban pedig a 6. évfolyamon nem volt központi kiértékelés.) 
       
      
        
           | 
          2012 | 
          2013 | 
          2014 | 
          2015 | 
          2016 | 
          2017 | 
          2018 | 
          2019 | 
         
        
          | matematika 
            6.o. | 
          1533 | 
          1580 | 
          1533 | 
          1607 | 
          1548 | 
          1587 | 
          1665 | 
          1580 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1489 | 
          1489 | 
          1491 | 
          1497 | 
          1486 | 
          1497 | 
          1499 | 
          1495 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          +44 | 
          +91 | 
          +42 | 
          +110 | 
          +62 | 
          +90 | 
          +166 | 
          +85 | 
         
        
          | olvasás-szövegértés 
            6.o. | 
          1558 | 
          1654 | 
          1558 | 
          1624 | 
          1612 | 
          1618 | 
          1649 | 
          1591 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1472 | 
          1497 | 
          1481 | 
          1488 | 
          1494 | 
          1503 | 
          1492 | 
          1499 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          +86 | 
          +157 | 
          +77 | 
          +136 | 
          +118 | 
          +115 | 
          +157 | 
          +92 | 
         
        
          | matematika 
            8.o. | 
          1610 | 
          1644 | 
          1613 | 
          1634 | 
          1639 | 
          1655 | 
          1667 | 
          1703 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1612 | 
          1620 | 
          1617 | 
          1618 | 
          1597 | 
          1612 | 
          1614 | 
          1624 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          -2 | 
          +24 | 
          -4 | 
          +16 | 
          +42 | 
          +43 | 
          +53 | 
          +79 | 
         
        
          | olvasás-szövegértés 
            8.o. | 
          1666 | 
          1587 | 
          1580 | 
          1628 | 
          1674 | 
          1612 | 
          1627 | 
          1668 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1567 | 
          1555 | 
          1557 | 
          1567 | 
          1568 | 
          1571 | 
          1602 | 
          1608 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          +99 | 
          +32 | 
          +23 | 
          +61 | 
          +106 | 
          +41 | 
          +25 | 
          +60 | 
         
       
       
      
        
           | 
          2021 | 
          2022 | 
          2023 | 
          2024 | 
          2025 | 
          2026 | 
          2027 | 
          2028 | 
         
        
          matematika 
            4.o.  | 
            | 
            | 
            | 
          1523 | 
            | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1382 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +141 | 
         
        
          | szövegértés 
            4.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1582 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1430 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +152 | 
         
        
          | matematika 
            5.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1594 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1467 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +127 | 
         
        
          | szövegértés 
            5.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1625 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1504 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +121 | 
         
        
          | történelem 
            5.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1639 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1524 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +115 | 
         
        
          | digitális kultúra 
            5.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1539 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1450 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +89 | 
         
        
          | matematika 
            6.o. | 
          1586 | 
          1646 | 
          1559 | 
          1563 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1468 | 
          1493 | 
          1475 | 
          1464 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          +118 | 
          +153 | 
          +84 | 
          +99 | 
         
        
          | szövegértés 
            6.o. | 
          1614 | 
          1602 | 
          1527 | 
          1574 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1478 | 
          1475 | 
          1432 | 
          1440 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          +136 | 
          +127 | 
          +95 | 
          +134 | 
         
        
          | természettudomány 6.o. | 
            | 
          1613 | 
          1563 | 
          1610 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
          1500 | 
          1472 | 
          1461 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
          +113 | 
          +91 | 
          +149 | 
         
        
          | angol idegen
            nyelv 6.o. | 
            | 
          1719 | 
          1604 | 
          1688 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
          1500 | 
          1474 | 
          1480 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
          +219 | 
          +130 | 
          +208 | 
         
        
          | német idegen
            nyelv 6.o. | 
            | 
          1904 | 
          1873 | 
          1943 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
          1500 | 
          1471 | 
          1468 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
          +404 | 
          +402 | 
          +475 | 
         
        
          | történelem 6.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1634 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1500 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +134 | 
         
        
          | digitális kultúra 6.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1593 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1500 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +93 | 
         
        
          | matematika 
            7.o. | 
            | 
            | 
          1635 | 
          1603 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
          1549 | 
          1511 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
          +86 | 
          +92 | 
         
        
          | szövegértés 
            7.o. | 
            | 
            | 
          1603 | 
          1517 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
          1505 | 
          1480 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
          +98 | 
          +37 | 
         
        
          | természettudomány 7.o. | 
            | 
            | 
          1641 | 
          1576 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
          1547 | 
          1522 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
          +94 | 
          +54 | 
         
        
          | angol idegen
            nyelv 7.o. | 
            | 
            | 
          1699 | 
          1689 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
          1546 | 
          1553 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
          +153 | 
          +136 | 
         
        
          | német idegen
            nyelv 7.o. | 
            | 
            | 
          1952 | 
          1887 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
          1536 | 
          1528 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
          +416 | 
          +359 | 
         
        
          | történelem 7.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1607 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1518 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +89 | 
         
        
          | digitális kultúra 7.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1550 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1532 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +18 | 
         
        
          | matematika 
            8.o. | 
          1649 | 
          1695 | 
          1592 | 
          1738 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1609 | 
          1602 | 
          1586 | 
          1578 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          +40 | 
          +93 | 
          +6 | 
          +160 | 
         
        
          | olvasás-szövegértés 
            8.o. | 
          1635 | 
          1590 | 
          1536 | 
          1638 | 
         
        
          | országos átlag | 
          1590 | 
          1535 | 
          1513 | 
          1500 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
          +45 | 
          +55 | 
          +23 | 
          +138 | 
         
        
          | természettudomány 8.o. | 
            | 
          1649 | 
          1610 | 
          1678 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
          1587 | 
          1569 | 
          1554 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
          +62 | 
          +41 | 
          +124 | 
         
        
          | angol idegen
            nyelv 8.o. | 
            | 
          1802 | 
          1648 | 
          1773 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
          1617 | 
          1591 | 
          1595 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
          +185 | 
          +57 | 
          +178 | 
         
        
          | német idegen
            nyelv 8.o. | 
            | 
          2015 | 
          1995 | 
          1966 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
          1587 | 
          1562 | 
          1581 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
          +428 | 
          +433 | 
          +385 | 
         
        
          | történelem 8.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1721 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1543 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +178 | 
         
        
          | digitális kultúra 8.o. | 
            | 
            | 
            | 
          1694 | 
         
        
          | országos átlag | 
            | 
            | 
            | 
          1554 | 
         
        
          | eltérés az országos
            átlagtól | 
            | 
            | 
            | 
          +140 | 
         
       
       
      
       
      
        
          | A TANULÓK LE- ÉS KIMARADÁSÁVAL, ÉVFOLYAMISMÉTLÉSÉVEL KAPCSOLATOS ADATOK | 
         
       
       
      
        
           | 
          2008 | 
          2009 | 
          2010 | 
          2011 | 
          2012 | 
          2013 | 
          2014 | 
          2015 | 
          2016 | 
          2017 | 
          2018 | 
          2019 | 
          2020 | 
          2021 | 
          2022 | 
          2023 | 
          2024 | 
          2025 | 
         
        
          | Jelenlegi létszám (fő): | 
          495 | 
          518 | 
          519 | 
          539 | 
          599 | 
          624 | 
          617 | 
          651 | 
          650 | 
          650 | 
          649 | 
          602 | 
          580 | 
          590 | 
          594 | 
          582 | 
          566 | 
          566 | 
         
        
          ebből jogviszony szüneteltető vagy 
          egyéni tanrendes (fő): | 
          17 | 
          24 | 
          24 | 
          28 | 
          35 | 
          40 | 
          43 | 
          37 | 
          40 | 
          37 | 
          41 | 
          26            | 
          22 | 
          27 | 
          20 | 
          33 | 
          33 | 
          32 | 
         
        
          Idei tanévben 
          távozottak száma: | 
          9 | 
          7 | 
          9 | 
          4 | 
          15 | 
          22 | 
          32 | 
          14 | 
          32 | 
          22 | 
          41 | 
          22 | 
          58 | 
          n.a. | 
          n.a. | 
          7 | 
          3 | 
          8 | 
         
        
          Idei tanévben 
          érkezettek száma: | 
          21 | 
          16 | 
          15 | 
          26 | 
          58 | 
          28 | 
          19 | 
          29 | 
          14 | 
          19 | 
          26 | 
          20 | 
          35 | 
          n.a. | 
          n.a. | 
          22 | 
          17 | 
          21 | 
         
        
          | Bukott tanulók száma: | 
          3 | 
          1 | 
          2 | 
          2 | 
          1 | 
          0 | 
          2 | 
          5 | 
          2 | 
          1 | 
          1 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          1 | 
          0 | 
          1 | 
          1 | 
         
        
          Összes bukás száma 
          (egy tanuló több 
          tárgyból is bukhat): | 
          7 | 
          1 | 
          2 | 
          6 | 
          1 | 
          0 | 
          5 | 
          6 | 
          2 | 
          1 | 
          1 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          13 | 
          0 | 
          1 | 
          1 | 
         
        
          | Évismétlések száma: | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
          2 | 
          0 | 
          0 | 
          0 | 
         
       
       
      
        
          | A TANÓRÁN KÍVÜLI EGYÉB FOGLALKOZÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK LEHETŐSÉGEI | 
         
       
       
      
        
          | SPORTFOGLALKOZÁSOK A KOLONICS-TEREMBEN - 2025/2026. (Kis tornaterem) | 
         
        
          | Hétfő | 
          Kedd | 
          Szerda | 
          Csütörtök | 
          Péntek | 
         
        
          8:00-13:45 
            Testnevelés órák 
            (1-6. óra) | 
          8:00-13:45 
            Testnevelés órák 
            (1-6. óra) | 
          8:00-13:45 
            Testnevelés órák 
            (1-6. óra) | 
          8:00-13:45 
            Testnevelés órák 
            (1-6. óra) | 
          8:00-13:45 
            Testnevelés órák 
            (1-6. óra) | 
         
        
          14:00-14:45 
            Kosárlabda 
            Vasas P. - Fillér Delfinek 
            Kapornai Dóra 
            1-2. osztály, leány | 
          14:00-14:45 
            Testnevelés óra 
            (7. óra) | 
          14:00-14:45 
            Testnevelés óra 
            (7. óra) | 
          14:00-14:45 
            Gyógytestnevelés 
            Szőke Judit 
            1-4. osztály | 
          14:00-14:45 
            Testnevelés óra 
            (7. óra) | 
         
        
          15:00-15:45 
            Testnevelés óra 
            (8. óra) | 
          15:00-15:45 
            Testnevelés óra 
            (8. óra) | 
          15:00-15:45 
            Testnevelés óra 
            (8. óra) | 
          14:45-15:30 
            Gyógytestnevelés 
            Szőke Judit 
            5-8. osztály | 
          15:00-15:45 
            Testnevelés óra 
            (8. óra) | 
         
        
          16:00-17:00 
            Karate 
            All–Round SE 
            Egri Tamás | 
          16:00-17:00 
            Szabadidős 
            rock and roll 
            Dósa Márta | 
          16:00-17:00 
            Karate 
            All–Round SE 
            Egri Tamás | 
          16:00-17:00 
            Szabadidős 
            rock and roll 
            Dósa Márta | 
            | 
         
        
          17:00-18:00 
            Vívás 
            Vasas Pasarét 
            Boros György | 
            | 
            | 
            | 
          17:00-18:00 
            Vívás 
            Vasas Pasarét 
            Boros György | 
         
        
          18:30-19:30 
            Női torna | 
            | 
            | 
          18:30-19:30 
            Női torna | 
            | 
         
       
       
      
        
          | SPORTFOGLALKOZÁSOK A HAJÓS-TEREMBEN- 2025/2026. (Nagy tornaterem) | 
         
        
          | Hétfő | 
          Kedd | 
          Szerda | 
          Csütörtök | 
          Péntek | 
         
        
          8:00-14:45 
            Testnevelés órák 
            (1-7. óra) | 
          8:00-14:45 
            Testnevelés órák 
            (1-7. óra) | 
          8:00-13:45 
            Testnevelés órák 
            (1-6. óra) | 
          8:00-14:45 
            Testnevelés órák 
            (1-7. óra) | 
          8:00-14:45 
            Testnevelés órák 
            (1-7. óra) | 
         
        
          14:45-15:30 
            Kosárlabda 
            Vasas P. - Fillér Delfinek 
            Kapornai Dóra 
            2-4. osztály, leány | 
          15:00-16:00 
            Kosárpalánta 
            Magyar Zoltán 
            5-8. osztály | 
          14:00-14:45 
            Kosárlabda 
            Vasas P. - Fillér Delfinek 
            Kapornai Dóra 
            1. osztály, leány | 
          15:00-16:00 
            Kosárpalánta 
            Magyar Zoltán 
            5-8. osztály | 
          15:00-15:45: 1-2. o. 15:45-16:30: 3-4. o. 
            Labdarúgás 
            II. ker. UFC 
            Bajusz Zoltán | 
         
        
          15:30-16:15: 1-2. o. 16:15-17:00: 3-4. o. 
            Labdarúgás 
            II. ker. UFC 
            Bajusz Zoltán | 
          16:00-17:00 
            Kosárlabda 
            Magyar Zoltán 
            Vasas Pasarét 
            2017-2018. | 
          14:45-15:30 
            Kosárlabda 
            Vasas P. - Fillér Delfinek 
            Kapornai Dóra 
            2-4. osztály, leány | 
          16:00-17:00 
            Kosárlabda 
            Magyar Zoltán 
            Vasas Pasarét 
            2017-2018. | 
          16:30-18:00 
            Kosárlabda 
            Vasas Pasarét 
            leány | 
         
        
          17:00-18:00 
            Kosárlabda 
            Vasas Pasarét 
            leány | 
          17:00-18:15 
            Kosárlabda 
            Magyar Zoltán 
            Vasas Pasarét 
            2016. | 
          15:30-17:00 
            Kosárlabda 
            Vasas Pasarét 
            leány | 
          17:00-18:15 
            Kosárlabda 
            Magyar Zoltán 
            Vasas Pasarét 
            2016. | 
          18:00-19:00 
            Felnőtt röplabda | 
         
        
          18:00-20:00 
            ITF Taekwon-do 
            felnőtt  
            Harmath László | 
          19:00-20:30 
            RMSE kosárlabda 
            felnőtt | 
          17:00-18:00 
            Felnőtt kosárlabda | 
          18:30-19:30 
            Felnőtt röplabda | 
          18:00-20:00 
            Iskolai rendezvények  | 
         
        
          |   | 
            | 
          18:00-20:00 
            Felnőtt labdarúgás | 
            | 
           | 
         
       
      SPORTFOGLALKOZÁSOK AZ UDVARON: 
         
        Atlétika - Fillér Gepárdok (2-8. osztály) - kedd, csütörtök 15:30-16:30 (Balázs Zoltán) 
      
        
          | A HÁZI FELADATOK ÉS AZ ISKOLAI DOLGOZATOK SZABÁLYAI | 
         
       
      A házi feladatok kiadásának és ellenőrzésének alapelvei 
      
        - A házi feladatok korosztálytól függetlenül sarkallják a diákot állandó önellenőrzésre!
 
        - A házi feladatok segítsék elő a szülők tájékoztatását gyermekük iskolában végzett munkájáról, az iskolában folyó munkáról.
 
        - A napközis kollégák folyamatosan tájékoztassák a pedagógusokat a házi feladatok mennyiségéről, azok megoldásáról egyénre szabottan is!
 
        - A házi feladatok mindig kerüljenek ellenőrzésre!
 
        - Az önálló kutatómunkát, a kötelező  tananyagon kívüli ismereteket kívánó feladatok elvégzését – a befektetett munka arányában – jutalmazni kell.
 
        -  Tanítási szünet idejére legfeljebb annyi kötelező házi feladat adható, amennyi egyik óráról a másikra szokásos.
 
        - A nagyobb elmélyülést, több időt igénylő feladatok kitűzésekor (könyvtári vagy internetes kutatómunka, képzőművészeti alkotás, technikai eszköz készítése) az elkészítés határidejét különös gonddal, a tanulók egyéb kötelezettségeire tekintettel kell megállapítani.
 
        - A tantervi anyagot meghaladó mennyiségű vagy mélységű ismereteket kívánó feladatokat (pl. versenyfeladatok) csak annak a diáknak lehet kötelezően előírni, aki a versenyzést, illetve az önálló kutató vagy más jellegű alkotómunkát önként vállalta.
 
       
      Az írásbeli beszámoltatás rendje és korlátai 
      
        - Témazáró dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb egy héttel a dolgozatírás előtt bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja, egy napon kettőnél több témazáró dolgozatot nem íratunk.
 
        - Egyéb dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb az előző tanítási órán bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja;
 
        - A szaktanár egy tantárgyból nem írat újabb dolgozatot mindaddig, amíg az előző dolgozatot kijavítva ki nem adta a tanulóknak.
 
        - A félévi és tanév végi minősítés nem alakítható ki csak írásbeli számonkérés alapján született érdemjegyekből azokból a tantárgyakból, amelyek alkalmasak a szóbeli kifejezőkészség fejlesztésére.
 
        - A diákok írásbeli dolgozatait, beszedett füzetét, beadott munkáját (házi dolgozatok, tanulói kutatómunkák anyaga) rövid időn belül értékelni, javítani kell.
 
       
      
        
          | OSZTÁLYOZÓ VIZSGÁK KÖVETELMÉNYEI | 
         
       
      A tanulmányok alatti vizsgák rendje 
      FOGALOM MEGHATÁROZÁS 
      Tanulmányok alatti vizsgát kell tennie azoknak a tanulóknak,  akiknek félévi vagy év végi osztályzatait évközi teljesítményük és érdemjegyeik  alapján a jogszabályok és az iskola pedagógiai programja szerint nem lehetett  meghatározni. A tanulmányok alatti vizsga általános szabályait a 20/2012.  (VIII. 31.) EMMI rendelet határozza meg. A szabályosan megtartott  tanulmányok alatti vizsga nem ismételhető. 
      Iskolánkban a tanulmányok alatti vizsgák szabályait kell  alkalmazni 
      
        - az osztályozóvizsgákra,
 
        - a javítóvizsgára
 
        - a pótló vizsgára,
 
        - a különbözeti vizsgára.
 
       
      OSZTÁLYOZÓVIZSGA 
      Osztályozóvizsgát kell tennie a tanulónak – a készségtárgyak  kivételével - a félévi és a tanév végi az osztályzat megállapításához, ha 
      
        - felmentették a tanórai foglalkozáson való  részvétel alól, tanulmányait egyéni tanrend szerint folytatja
 
        - engedélyezték, hogy egy vagy több tantárgy  követelményeinek az előírtnál rövidebb vagy hosszabb idő alatt tegyen eleget,
 
        - ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és  igazolatlan mulasztása együttesen a kétszázötven tanítási órát meghaladja, és a  nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet,
 
        - ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és  igazolatlan mulasztása együttesen egy adott tantárgyból a t anítási órák  harminc százalékát meghaladja, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó  vizsgát tehet,
 
        - ha külföldi tanulmányok után kívánja a tanuló a  tanulmányait iskolánkban folytatni, és a külföldön szerzett bizonyítványában  iskolánk pedagógiai programjában szereplő valamely tantárgyból az előző  évfolyamon nem szerzett minősítést. Ilyen esetben a továbbhaladás feltételeként  történő osztályozó vizsga letételének szükségességét az igazgató határozza meg  a külföldön szerzett bizonyítvány alapján.
 
       
      Az osztályozóvizsga időpontját az iskola  munkatervében az igazgató határozza meg. A félévi osztályzat megállapításához a  félév utolsó tanítási napját megelőző tízedik tanítási nap és a félév utolsó  tanítási napja között, a tanév végi osztályzat megállapításához a tanév utolsó  tanítási napját megelőző tízedik tanítási nap és a tanév utolsó tanítási napja között. 
      Az iskola rendszeres látogatása alól felmentett alsó  tagozatos tanuló az alábbi tantárgyakból köteles osztályozó vizsgát tenni: 
      
        - magyar nyelv és irodalom, írásbeli és  szóbeli vizsga,
 
        - matematika, írásbeli vizsga,
 
        - idegen nyelv, szóbeli és írásbeli vizsga,
 
        - környezetismeret, szóbeli vagy írásbeli  vizsga.
 
       
      Az iskola rendszeres látogatása alól felmentett felső  tagozatos, 5-6. évfolyamos tanuló az alábbi tantárgyakból köteles osztályozó  vizsgát tenni: 
      
        - irodalom, szóbeli és írásbeli vizsga,
 
        - magyar nyelv, szóbeli és írásbeli vizsga,
 
        - matematika, írásbeli vizsga,
 
        - idegen nyelv, szóbeli és írásbeli vizsga,
 
        - történelem, szóbeli vagy írásbeli vizsga,
 
        - természetismeret, szóbeli vagy írásbeli  vizsga,
 
        - digitális kultúra, szóbeli és gyakorlati  vizsga.
 
       
      Az iskola rendszeres látogatása alól felmentett felső  tagozatos, 7-8. évfolyamos tanuló az alábbi tantárgyakból köteles osztályozó  vizsgát tenni: 
      
        - irodalom, szóbeli és írásbeli vizsga,
 
        - magyar nyelv, szóbeli és írásbeli vizsga,
 
        - matematika, írásbeli vizsga,
 
        - idegen nyelv, szóbeli és írásbeli vizsga,
 
        - történelem, szóbeli vagy írásbeli vizsga,
 
        - fizika, szóbeli vagy írásbeli vizsga,
 
        - kémia, szóbeli vagy írásbeli vizsga,
 
        - biológia, szóbeli vagy írásbeli vizsga,
 
        - földrajz, szóbeli vagy írásbeli vizsga
 
        - digitális kultúra, szóbeli és gyakorlati  vizsga.
 
       
      Az osztályozóvizsga követelményeit tantárgyanként és  évfolyamonként a helyi tanterv tartalmazza. A tanuló írásbeli, szóbeli,  gyakorlati munkájának értékelését a pedagógiai programban meghatározott elvek  figyelembevételével kell végezni. Az osztályozóvizsga eredményéről a félévi  értesítőbe, illetve a bizonyítványba írt osztályzattal (szöveges minősítéssel)  a tanulót az osztályozó vizsgát követő munkanapon tájékoztatni kell. 
        Szülő írásbeli kérésére az iskola Pedagógiai Programjában  szereplő többi tantárgyból (készségtárgyak) is szervezhető szóbeli, írásbeli  vagy gyakorlati ismereteket tartalmazó osztályozó vizsga. 
      JAVÍTÓVIZSGA 
      Javítóvizsgát tehet a tanuló, ha 
      
        - a tanév végén legfeljebb két tantárgyból  elégtelen osztályzatot kapott,
 
        - az osztályozóvizsgáról, a különbözeti vizsgáról  számára felróható okból elkésik, távol marad, engedély nélkül távozik.
 
        - az osztályozó vagy különbözeti vizsgán elégtelen  osztályzatot kapott. Ebben az esetben a következő vizsgaidőszakban kell  javítóvizsgát tenni.
 
       
      A javítóvizsgát augusztus 15-től  augusztus 31-ig terjedő időszakban az igazgató által az iskola munkaprogramjában  meghatározott napokon kell tartani. A javítóvizsga eredményéről a  bizonyítványba írt osztályzattal (szöveges minősítéssel) a tanulót a  javítóvizsgát követő munkanapon tájékozatni kell. 
      PÓTLÓ VIZSGA 
      Pótló vizsgát tehet a tanuló, ha a vizsgáról neki fel nem  róható okból elkésik, távol marad, vagy a megkezdett vizsgáról engedéllyel  távozik. A pótló vizsgát az adott vizsganapon vagy a vizsgázó és az iskola  számára megszervezhető legközelebbi, az igazgató által meghatározott napon kell  tartani. 
      KÜLÖNBÖZETI VIZSGA 
      Különbözeti vizsga valamely iskolából v. tagozatból egy  másik típusúba való átmenetkor az addig nem tanult, vagy alacsonyabb fokon  tanult tárgyakból, tananyagrészekből teendő. 
        Iskolánkban abból a tantárgyból vagy tantárgyrészből kell  különbözeti vizsgát tennie a tanulónak, amelyet intézményünkben a  továbbhaladáshoz szükséges követelményszintű évfolyamnál alacsonyabb évfolyamon  teljesített, s amely tantárgy, tananyag ismerete feltétele a sikeres  továbbhaladásnak, és ha az évfolyamát megelőző tanév végén nem kapott  osztályzatot abból a tantárgyból, amely számára a választott osztályban vagy  csoportban kötelező tantárgy lesz. 
      A különbözeti vizsga időpontját az igazgató az osztályozó  vizsgákkal azonos napokra határozza meg. A különbözeti vizsga eredményéről a  különbözeti vizsgáról készített jegyzőkönyv alapján a tanulót a különbözeti  vizsgát követő munkanapon tájékoztatni kell. 
      A különbözeti vizsga tantárgyainak, tartalmának  meghatározása során mindig egyedileg kell az intézmény vezetőjének és a  szakos pedagógusnak döntenie a vizsgára jelentkező tanuló esetében.
      Vizsgaidőszakok 
      A tanulmányok alatti vizsgák időpontját az iskola  saját hatáskörben a nevelési-oktatási intézmények működéséről szóló miniszteri rendelet előírásaira tekintettel határozza meg. A vizsgaidőszakot az iskola éves munkaterve, a tanév helyi rendje rögzíti, és arról az intézmény vezetője tájékoztatja a tanulókat. A rendes vizsgaidőszakban bármely vizsgafajta letehető. A rendes vizsgaidőszakok a következők: 
      
        - Félévi: a tanév I. félévét záró, az éves munkaterv által meghatározott félévi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási  nap.
 
        - Év végi: a tanév végén, az éves munkaterv által meghatározott év végi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási nap.
 
        - Nyári: a nevelési év vége, augusztus hónap utolsó 10 munkanapja.
 
       
      A vizsgák követelménye 
      A vizsgák  követelménye a helyi tantervben szereplő, az adott tanévre vonatkozó tananyag. Osztályozó vizsgán a tanuló a készségtárgyak kivételével minden tantárgyból beszámol tudásáról. 
      
         
      
        
          | ISKOLAI OSZTÁLYOK SZÁMA, A TANULÓK LÉTSZÁMA | 
         
       
       
      
        
          | Osztály | 
          Osztályfőnök (osztályfőnök helyettes) - napközis tanító | 
          Létszám | 
         
			
			| 1.A | 
			Balássyné Vass Judit - Farhanné Gere Andrea | 
			27 fő | 
			 
		
			
			| 1.B | 
			Huberné Szabó Kinga - Budavári Benita | 
			27 fő | 
			 
		
			
			| 1.N | 
			Mészáros Mónika - Fehérvári-Kis Enikő | 
			27 fő | 
			 
		
			
			| 2.A | 
			Lezsák Barbara - Kátai Dóra | 
			24 fő | 
			 
		
			
			| 2.B | 
			Budai Judit - Varga Rebeka Mónika | 
			24 fő | 
			 
		
			
			| 2.N | 
			Pinczési Zsuzsa - Gubekné Berényi Krisztina | 
			24 fő | 
			 
		
			
			| 3.A | 
			Weimann-Kamarás Csilla - Tanka Erika | 
			27 fő | 
			 
		
			
			| 3.B | 
			Menyhárt Dzsennifer - Szathmári Virág | 
			25 fő | 
			 
		
			
			| 3.N | 
			Ördög Rövid Gabriella - Bóka Ildikó | 
			19 fő | 
			 
		
			
			| 4.A | 
			Madarász Petra | 
			21 fő | 
			 
		
			
			| 4.B | 
			Komló Gyöngyi - Váradi László | 
			26 fő | 
			 
		
			
			| 4.N | 
			Misics Piroska | 
			25 fő | 
			 
		
			
			| 5.A | 
			Fogarasi Judit (Kissné Kovács Anna) | 
			26 fő | 
			 
		
			
			| 5.B | 
			Dömötör Andrea (Tatárné Solymosi Anita) | 
			26 fő | 
			 
		
			
			| 5.N | 
			Magyar Zoltán (Nagy Mónika) | 
			25 fő | 
			 
		
			
			| 6.A | 
			Kobjakov Tamara (Kacsó Viktória) | 
			24 fő | 
			 
		
			
			| 6.B | 
			Ádász Edina (Nagy Katalin) | 
			23 fő | 
			 
		
			
			| 6.N | 
			Hajszár Hajnalka (Nagy Vanda) | 
			24 fő | 
			 
		
			
			| 7.A | 
			Dancsházi Zsuzsanna (Papp Szilvia) | 
			24 fő | 
			 
		
			
			| 7.B | 
			Sulyokné Schillerwein Eleonóra (Csongrádi János) | 
			21 fő | 
			 
		
			
			| 7.N | 
			Matiszlovicsné Pallos Katalin (Balázs Zoltán) | 
			16 fő | 
			 
		
			
			| 8.A | 
			Balla Enikő (Szatmáry Nóra) | 
			14 fő | 
			 
		
			
			| 8.B | 
			Sáradyné Kántor Judit (Sárady Gyula) | 
			22 fő | 
			 
		
			
			| 8.N | 
			Borosné Nemes Krisztina (Vayainé Horváth Orsolya) | 
			15 fő | 
			 
		       
       
      
        
          | ISKOLAI MUNKATERV 2025/2026. (KIVONATOS, RÖVIDÍTETT VÁLTOZAT) | 
         
       
      I. A TANÉV RENDJE, ÜNNEPEINK, ÉRTEKEZLETEK
      
        
          Tanévnyitó értekezlet:             
            Munkaközösségi értekezletek:             
            Tanévnyitó, első tanítási nap: 
            Az első félév vége:             
            Értesítés a félévéi eredményekről: 
            Utolsó tanítási nap:             
             
            Őszi szünet:             
            Téli szünet: 
          Tavaszi szünet:              | 
            | 
          2025. augusztus. 29.             
            2025. augusztus 21. és 28. között. 
            2025. szeptember 1. 
            2026. január 23. 
            2026. január 30. 
            2026. június 19. 
             
            2025. október 23-tól november 2-ig 
            2025. december 20-tól 2026. január 4-ig 
          2026. április 2-től április 12-ig              | 
         
        
          |   | 
         
        
          | Központi emléknapok és megemlékezések | 
         
        
          |   | 
         
        
          Aradi vértanúk napja:  
          Október 23-i megemlékezés: 
          Kommunista és egyéb diktatúrák áldozatai:           
           Március 15. ünneplése: 
           Holokauszt áldozatainak emléknapja: 
            A nemzeti összetartozás napja: | 
            | 
          2025. október. 6. (humán mk. tervében)             
            2025. október 18. (humán mk. tervében)             
            2026. február 25. (humán és of.-i mk.)             
            2026. március 13. (humán mk.) 
            2026. április 16. (humán és of.-i mk.)            
            2026. június 4. (humán és of.-i mk.) | 
         
        
          |   | 
         
        
          | Iskolai kórus | 
         
        
          |   | 
         
        
          Az iskolánkban az idei tanévtől működik állandó iskolai kórus. Ennek időpontja hétfőnként 7. óra. A foglalkozás ideje alatt más tanórán kívüli tevékenység a kórustagok számára nem folytatható.  | 
         
        
          |   | 
         
        
          | A  tanítás nélküli munkanapok felosztása | 
         
        
          |   | 
         
        
          2025. november 28. 
             
            2026. január 10. 
            2026. január 30. 
            2026. február 24. 
          2026. május 18. 
          2026. június 12. | 
            | 
          DÖK kérés: diáktalálkozó - régi és új diákok találkozója a Fillér-hét keretében. A Fillér-hét zárása. 
            Pályaorientációs nap 
            Féléves nevelőtestületi értekezlet 
            Munkaközösségi  belső továbbképzések 
          Tantestületi kirándulás 
          Tanulmányi kirándulás | 
         
        
          |   | 
         
        
          Munkanap átszervezés   
                         Központi munkanap átszervezések: 
             
            2025. október 18. (szombat) munkanap (október 24. helyett) 
            2025. december 13. (szombat) munkanap (december 24. helyett) 
            2026. január 10. (szombat) munkanap (január 2. helyett) 
             
            Helyi döntésen alapuló munkanap átszervezés: 
             
          2026. május 16. (szombat) munkanap – iskolai Családi Majális. Helyette pihenőnap: február 23 (hétfő) | 
         
        
          |   | 
         
        
          | Iskolai szintű ünnepeink, rendezvényeink | 
         
        
          |   | 
         
        
          2025. október 6. 
          2025. október 23.           
          2025. november 11.           
          2025. december 4.   
                     2025. december 13.             
            2025. december 19.             
                     2026. február 13. 
            2026. február 24. 
            2026. március 15.             
            2026. április 16.             
            2026. június 4.             
            2026. június 19. 
            2026. június 22. | 
            | 
          Aradi vértanúk napja 
              szervezett program 18-án             
            Márton-nap 
            Mikulás, délelőtti Mikulás-programmal 
            Luca-nap  
            Karácsonyi ünnepségek (osztálykarácsonyok)  
            Iskolai farsang.  
            diktatúrák áldozatainak emléknapja, 25-én 
            ünnepély 13-án 
            Megemlékezés a Holokauszt áldozatairól 
            Nemzeti Összetartozás Napja 
            Utolsó tanítási nap, Kiválóságok napja, Egészségnap 
            tanévzáró, nyolcadikosok búcsúztatása, ballagás, 
            bizonyítványok osztása               | 
         
        
          |   | 
            | 
            | 
         
        
          Tantestületi értekezletek 
               
            Minden hónap első hétfőjén (kivétel: szeptember 30. és március 31.) közös értékelés, az aktuális problémák felvetése.        Alsós értekezletek kezdő időpontja: 13 óra        Közös értekezletek kezdő időpontja: 14 óra        Felsős értekezletek kezdő időpontja: a közös értekezletet követően. 
                   (Októberben próba jelleggel kipróbáljuk, hogy rövidített órák után az 
                  5. óra után kezdődik az alsós, ezt követően a 6. óra végéig a felsős 
       havi osztályozó, majd a nagy közös értekezlet, mely után befejeződhet 
       a felsős havi osztályozó értekezlet.) 
Szeptember első hetében újabb munkaközösségi értekezletek a tanévi teendők kidolgozásáról. 
 | 
         
        
          |   | 
         
        
          Félévi osztályozó értekezlet: 
          Félévi értékelő értekezlet: 
          Tanévvégi osztályozó értekezlet: 
          Tanévzáró értekezlet: | 
            | 
          2026. január 26. 
         2026. január 30. 
         2026. június 19. 
         2026. június 29.  | 
         
        
          |   | 
         
        
          | Szülői értekezletek és fogadóórák | 
         
        
          |   | 
         
        
          Szülői értekezlet 
             
            első-második évfolyam: 
            harmadik-negyedik évfolyam: 
            ötödik-hatodik évfolyam: 
            hetedik-nyolcadik évfolyam: 
            Szülői értekezlet a továbbtanulásról: 
            Februárban: 
            Május folyamán: 
            Általános fogadó órák: 
               
            2025. november 3., 2026. március 2. 
            Egyéni fogadóórák: 
               
          Az órarendtől függően egyénileg,  | 
            | 
           
                       
          2025. szeptember 2. 
          2025. szeptember 3. 
          2025. szeptember 4. 
          2025. szeptember 8. 
           
          2025. október 13. 
          félévi értékelés, szülői értekezletek (2026. február első hetében) 
          a tanévzárás, illetve a tanulmányi kirándulások előkészítése. 
           
           
           
          az alsóban 16 órától, a felsőben 16:30-tól 
           
           
           
          feltüntetve a honlapon. | 
         
        
          |   | 
         
        
          | Osztályozó vizsgák | 
         
        
          |   | 
         
        
          Az osztályozó  vizsgák időpontja az első félév végén: 
          Az osztályozó  vizsgák időpontja a tanév végén:  | 
            | 
          2026. január 13-23. 
          2026. június 9-19.  | 
         
       
      II. A TANÉV FŐBB ESEMÉNYEI TÁBLÁZATOS FORMÁBAN
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 1. | 
				
			hétfő
 
  | 8:00
  16:30 | Tanévnyitó (Megjelenés ünneplő ruhában legkésőbb 10 perccel az ünnepség előtt.) Szülői fórum |  
				| 2. | 
				
			kedd | 16:30 | Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára |  
				| 3. | 
				
			szerda | 16:30 | Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam számára |  
				| 4. | 
				
			csütörtök | 17:00 | Szülői értekezlet az 5. és 6. évfolyam számára  |  
				| 8. | 
				
			hétfő | 17:00 | Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára |  
				| 19. | 
				
			péntek |  | Nemzetiségi nap német tagozatos alsósoknak |  
				| 22-26. | 
				
			hétfő-péntek |  | Fillérke-hét |  
				| 26. | 
				
			péntek
  | 
  | Fillérkék (elsősök) avatása Magyar diáksport napja (Fenntarthatóság) |  
				| 29. | 
				
			hétfő | 13:00 | Pizsamaparti (5. évfolyam) |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 1-3. | 
				
			szerda-péntek |  | Állatok világnapja az alsó tagozaton |  
				| 3. | 
				
			péntek |  | Állatok világnapja a felső tagozaton (az első órában) |  
				| 6. | 
				
			hétfő |  | Megemlékezés az Aradi Vértanúkról |  
				| 8. | 
				
			szerda |  | Szépolvasási verseny (3. és 4. évfolyam) |  
				| 10. | 
				
			péntek |  | Bolyai matematika verseny |  
				| 13. | 
				
			hétfő | 17:00 | Szülői értekezlet a továbbtanulásról a 6. és a 8. évfolyam számára |  
				| 18. | 
				
			szombat |  | MUNKANAP - Október 23-i megemlékezés |    |  
				
				
				
				
			ŐSZI SZÜNET: 2025. október 23. - 2025. november 2. A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. október 22. (szerda), a szünet utáni első tanítási nap: 2025. november 3. (hétfő). |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 3. | 
				
			hétfő
  | 16:00 16:30 | Alsós fogadóórák Felsős fogadóórák |  
				| 5. | 
				
			szerda
  | de. 16:30 | Nyílt órák leendő elsősök szüleinek a német nemzetiségi tagozaton Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |  
				| 7. | 
				
			péntek |  | Bolyai anyanyelvi csapatverseny iskolai fordulója |  
				| 11. | 
				
			kedd |  | Márton-nap |  
				| 12. | 
				
			szerda
  | de. 16:30 | Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol tagozaton Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |  
				| 21. | 
				
			péntek
  | 
  | Bolyai anyanyelvi csapatverseny országos döntő Első negyedéves értékelés az elsősöknél |  
				| 24-28. | 
				
			hétfő-péntek |  | Fillér-hét |  
				| 24. | 
				
			hétfő |  | Zrínyi matekverseny iskolai fordulója |  
				| 25. | 
				
			kedd |  | Iskolánk volt dolgozóinak és diákjainak találkozója |  
				| 27. | 
				
			csütörtök |  | Fillér Gála |  
				| 28. | 
				
			péntek |  | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 3-4. | 
				
			szerda-csüt. | de. | Jön a Mikulás! |  
				| 12. | 
				
			péntek |  | Karácsonyi ajándékkészítő délután az alsó tagozatosoknak |  
				| 13. | 
				
			szombat |  | MUNKANAP - Luca-napi vásár |  
				| 19. | 
				
			péntek |  | Osztálykarácsonyok |    |  
				
				
				
				
			TÉLI SZÜNET: 2025. december 20. - 2026. január 4. A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. december 19. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap: 2026. január 5. (hétfő). |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 9. | 
				
			péntek |  | Bolyai természettudományi verseny |  
				| 10. | 
				
			szombat |  | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP – Pályaorientációs nap |  
				| 14. | 
				
			szerda | 16:30 | Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |  
				| 21. | 
				
			szerda | 16:30 | Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |  
				| 22. | 
				
			csütörtök |  | Magyar Kultúra Napja |  
				| 23. | 
				
			péntek |  | I. félév vége |  
				| 24. | 
				
			szombat |  | Írásbeli felvételik a 8. évfolyamosok számára |  
				| 27. | 
				
			kedd |  | Vers- és prózamondó verseny a felső tagozaton |  
				| 30. | 
				
			péntek
  | 
  | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP Félévi értesítők elérhetősége az eKrétában |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 2. | 
				
			hétfő | 17:00 | Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára |  
				| 3. | 
				
			kedd | 16:30 | Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára |  
				| 4. | 
				
			szerda | 16:30 | Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam számára |  
				| 5. | 
				
			csütörtök | 17:00 | Szülői értekezlet az 5. és 6. évfolyam számára |  
				| 9. | 
				
			hétfő |  | Iskolai helyesírási verseny az alsó tagozaton |  
				| 11. | 
				
			szerda | 16:30 | Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |  
				| 13. | 
				
			péntek |  | Farsang |  
				| 18. | 
				
			szerda | 16:30 | Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |  
				| 20. | 
				
			péntek |  | Zrínyi matematika verseny 2. fordulója |  
				| 23. | 
				
			hétfő |  | SZABADNAP - A majális szombatjáért |  
				| 24. | 
				
			kedd |  | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |  
				| 25. | 
				
			szerda |  | A kommunista diktatúrák áldozatainak emléknapja |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 2-6. | 
				
			hétfő-péntek |  | Pénzhét |  
				| 2. | 
				
			hétfő
  | 16:00 16:30 | Alsós fogadóórák Felsős fogadóórák |  
				| 4. | 
				
			szerda |  | Vers- és prózamondó verseny az alsó tagozaton |  
				| 13. | 
				
			péntek
  | 
  | Március 15-i ünnepély Interaktív vetélkedő az alsó tagozaton |  
				| 16-20. | 
				
			hétfő-péntek |  | Német tagozatos nyílt hét az 1. és a 3. évfolyamon |  
				| 17. | 
				
			kedd |  | Spelling bee |  
				| 18. | 
				
			szerda
  | de. 16:30 | Nyílt órák leendő elősök szüleinek a német nemzetiségi tagozaton Óvodás foglalkozás az német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |  
				| 23-tól | 
				
			 |  | Elkezdődnek a kompetencia mérések (május 29-ig) |  
				| 23-27. | 
				
			hétfő-péntek |  | Nyílt hét az angol tagozaton |  
				| 25. | 
				
			szerda
  | de. 16:30 | Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol tagozaton Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |  
				| 27. | 
				
			péntek |  | Húsvéti ajándékkészítő délután az alsó tagozaton |    |  
				
				
				
				
			TAVASZI SZÜNET: 2026. április 2. - 2026. április 12. A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2026. április 1. (szerda), a szünet utáni első tanítási nap: 2026. április 13. (hétfő). |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 16. | 
				
			csütörtök
  | 
  | Holokauszt magyarországi emléknapja Olvasni jó! |  
				| 20-24. | 
				
			hétfő-péntek |  | Fenntarthatósági témahét |  
				| 22. | 
				
			szerda
  |  16:30 | Föld napja Fillérparti |  
				| 23. | 
				
			csütörtök |  | Beiratkozás |  
				| 24. | 
				
			péntek
  | 
  | Beiratkozás Ki mit tud? |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 6. | 
				
			szerda |  | III. Károly megkoronázásának 3. évfordulója az angol tagozaton |  
				| 16. | 
				
			szombat |  | Majális |  
				| 18. | 
				
			hétfő |  | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |  
				| 26-tól | 
				
			kedd |  | Intézményi mérések első napja az alsó tagozaton |  
				| 27-29. | 
				
			szerda-péntek |  | Bécsi testvériskola látogatása (4.n) |  
				| 29. | 
				
			péntek |  | Kompetencia mérések utolsó napja |    |  
				
				| 
                
				 | 
				
				
				
			
				| 4. | 
				
			csütörtök |  | A nemzeti összetartozás napja |  
				| 5-ig | 
				
			péntek |  | Intézményi mérések utolsó napja az alsó tagozaton |  
				| 8-11. | 
				
			hétfő-csüt. |  | Focibajnokság az alsó tagozaton |  
				| 11. | 
				
			csütörtök |  | Osztálykirándulások |  
				| 12. | 
				
			péntek
  | 
  | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP Osztálykirándulások |  
				| 19. | 
				
			péntek
 
  | 
 
  | Utolsó tanítási nap Kiválóságok napja Egészségnap |  
				| 22. | 
				
			hétfő | 17:00 | Évzáró és ballagás |  
		 
		 | 
		 
		 
	
     |