Közzétételi lista
a nemzeti köznevelésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 229/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet alapján
Tartalomjegyzék
Felvételi lehetőségek, beiratkozás ideje, egyéb információk
Térítési díjakról
Nyitva tartás rendje
Iskolai tanév helyi rendje
Pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai
Szervezeti és működési szabályzat, házirend, pedagógiai program
Pedagógusok szakképzettsége
A nevelő és oktató munkát segítők
Az országos mérés-értékelés eredményei
Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói
Mindennapos testedzés lehetősége
A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai
Osztályozó vizsgák követelményei
Iskolai osztályok száma, a tanulók létszáma
Iskolai Munkaterv 2024/2025. (kivonatos, rövidített változat)
FELVÉTELI LEHETŐSÉGEK, BEIRATKOZÁS IDEJE, EGYÉB INFORMÁCIÓK |
Beiratkozás a 2025/2026-os tanévre: 2025. április 10-én és 11-én
Iskolánkban német nemzetiségi nevelés-oktatás is folyik.
A Fenntartó által indítani engedélyezett osztályok száma: 3 (2 angolos, 1 németes).
Iskolánk a beiskolázási körzetéből – melyet a fenntartó határoz meg – minden jelentkező tanköteles korú tanulót felvesz.
Az első osztályba történő beiratkozás feltétele, hogy a gyermek az adott naptári évben a hatodik életévét augusztus 31. napjáig betöltse, vagy ha ezt csak december 31. napjáig tölti be, a szülő kérje gyermeke felvételét az iskolába a hivatal előzetes véleménye alapján.
Az első évfolyamba történő beiratkozáskor be kell mutatni:
- a gyermek születési anyakönyvi kivonatát;
- a szülő személyi igazolványát;
- a gyermek lakcímkártyáját;
- szükség esetén a szakértői bizottság véleményét.
Az iskola beiratkozási körzetén kívül lakó tanulók felvételéről a szülő kérésének, a tanuló előző tanulmányi eredményének, illetve magatartás és szorgalom érdemjegyeinek, valamint az adott évfolyamra járó tanulók létszámának figyelembe vételével az intézményvezető dönt, szükség esetén az jogszabályban rögzített sorsolási eljárást alkalmazza.
Iskolai bizonyítványmásolatok és másodlatok térítési díja
Az iskolai bizonyítványnyomtatványok – a középfokú felvételi eljáráshoz kapcsolódó bizonyítványmásolatok, másodlatok kivételével – másolatainak, másodlatainak kiadásával összefüggésben nyújtott szolgáltatásokért (a másolat, illetve a másodlat elkészítéséért) az iskola térítési díjat szed. A nyomtatványonként fizetendő 3000 forint térítési díjat a fenntartó részére annak belföldi pénzforgalmi számlájára banki utalással köteles megfizetni.
Másolat: az eredeti dokumentum hitelesített fénymásolata.
Másodlat: az elveszett vagy megrongálódott eredeti dokumentum helyett kiállított dokumentum.
Házirend, 6.§, 2.
Az intézmény tanítási napokon 6:00 órától 22:00 óráig tart nyitva. A tanulók felügyeletét ezen belül az iskola hétfő-péntek 7:00 órától 16:00-ig, a szülő írásbeli kérelmére 18:00 óráig biztosítja. A tanítás előtti gyülekezés helye az ebédlő az alsó tagozat számára (illetve az ebédlő előtti aula a felső tagozat részére).
A tanulóknak a tanítás kezdete előtt legalább 10 perccel az iskolában kell lenniük. 7:50 utáni érkezés esetén késést írunk be, havi ötnél több késés után a havi magatartás jegyből egy jegyet levonunk.
Az osztálytermekbe a tanulók reggel 7:30 után mehetnek be. A szülők gyermekeiket csak az iskola kapujáig kísérhetik. Kivételt képez ez alól a szeptemberi hónap az első évfolyamosok számára, amikor a szülők felkísérhetik a gyermeküket az osztályterembe. Reggel 7:50 után szülők nem tartózkodhatnak az iskola épületében. 14-16 óráig a szülő a portán kérheti ki gyermekét, majd a pedagógus asszisztensek adják ki a szülőnek a gyermeket. 16 óra után a szülő az összevont délutáni foglalkozás termében veheti át a gyermekét; a saját terembe ekkor már nincs lehetőség bemenni. Ezek után a szülőnek és gyermekének az iskola épületét haladéktalanul el kell hagynia.
Az iskolában portaszolgálat működik a nyitva tartás ideje alatt. A tanítás megkezdése után az iskola kapuját zárva kell tartani, melyet az érkezők vagy távozók számára a portás nyit ki. A szülő pedagógussal egyeztetett időpontra bejöhet az iskolába, amennyiben a pedagógusnak fogadó órája van, illetve a portán lévő beléptető könyvben a pedagógus előre jelzi a találkozót.
Házirend, 6.§, 3.
A csengetés és a szünetek rendje a tanítási órák és az óraközi szünetek időtartamát határozza meg. A tanítás kezdete 8:00 óra. A tanítási órák időtartama 45 perc.
Becsengetés után a tanulók fegyelmezetten várják a pedagógust az osztálytermekben, illetve az órarend szerint kijelölt szaktantermek előtt. A szaktantermekbe és a tornaterembe csak a szaktanár engedélyével és kizárólag szaktantárgyi felszereléssel lehet belépni! A szünetek alatt az ügyeletes tanár döntése szerint a tanteremben, a folyosón vagy az udvaron kell tartózkodni. (A szünetek rendjének esetleges módosításait az éves munkaterv tartalmazza.)
Udvari szünet esetén a tanulónak jelzőcsöngetéskor kötelessége haladéktalanul az udvart elhagyni és az osztályterembe vonulni.
A csengetés időrendje:
1. óra 2. óra 3. óra 4. óra 5. óra 6. óra 7. óra |
8:00 - 8:45 9:00 - 9:45 10:00 - 10:45 11:00 - 11:45 12:00 - 12:45 13:00 - 13:45 14:00 - 14:45 |
15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet 15 perc szünet |
Az alsó tagozaton az első óraközi szünet a reggeli szünet. Ekkor a tanulók a tantermekben, illetve az iskolai étkezőben étkezhetnek.
Indokolt esetben az intézmény vezetője rövidített órákat és szüneteket rendelhet el. (A rövidített órák időtartama 40 perc, a szüneteké 10 perc.)
A csengetés időrendje rövidített órák és szünetek esetén:
1. óra
2. óra
3. óra
4. óra
5. óra
6. óra
7. óra |
8:00 - 8:40
8:50 - 9:30
9:40 - 10:20
10:30 - 11:10
11:20 - 12:00
12:10 - 12:50
13:00 - 13:40 |
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet |
Tanítási napokon a hivatalos ügyek intézése az iskolatitkári irodában történik reggel 7:30-9:00 és 14:30-16:00 óra között. Az iskola a tanítási szünetekben a hivatalos ügyek intézésére külön ügyeleti rend szerint tart nyitva. Az ügyeleti rendet az iskola igazgatója határozza meg, és azt a szünet megkezdése előtt a szülők, a tanulók és a nevelők tudomására hozza.
A tanulók az iskola létesítményeit, helyiségeit (a mellékhelyiségek kivételével) csak valamelyik nevelő felügyeletével használhatják. Ez alól felmentést csak az iskola igazgatója adhat.
Az iskola épületében az iskolai dolgozókon és a tanulókon kívül csak a hivatalos ügyet intézők tartózkodhatnak, illetve azok, akik erre az iskola igazgatójától engedélyt kaptak.
ISKOLAI TANÉV HELYI RENDJE |
Évnyitó: |
2024. szeptember 2. |
Reggel 8 órakor. Gyülekezés az osztálytermekben 3/4 8-kor. |
Őszi szünet: |
2024. október 28-
2024. november 3. |
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. október 25. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2024. november 4. (hétfő). |
Téli szünet: |
2024. december 23-
2025. január 5. |
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. december 20. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2025. január 6. (hétfő). |
Félév vége: |
2025. január 17. |
Félévi értesítő: 2025. január 24. (péntek). |
Tavaszi szünet: |
2025. április 17-
2025. április 27. |
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. április 16. (szerda),
a szünet utáni első tanítási nap: 2025. április 28. (hétfő). |
Utolsó tanítási nap: |
2025. június 20. |
|
Tanévzáró: |
2025. június 23. |
Ballagás és tanévzáró ünnepély 17 órakor. Bizonyítványosztás. |
PEDAGÓGIAI-SZAKMAI ELLENŐRZÉS MEGÁLLAPÍTÁSAI |
1. Pedagógiai folyamatok
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Nem tártunk fel fejleszthető tevékenységet.
Kiemelkedő területek:
Az intézmény alapdokumentumai igényesek. Az intézmény vezetése és a tantestület tagjai elkötelezettek az intézményükben tanuló diákok oktatásában és nevelésében. Az intézmény elismert, évek óta jól és eredményesen működő iskola: bizonyíték rá a többszörös túljelentkezés. Mind a stratégiai, mind az operatív tervek az iskolavezetés irányításával, a tantestület egészének bevonásával készülnek. A dokumentumok tükrözik az egyes munkacsoportok közötti együttműködést.Az intézmény pedagógiai programjával összhangban történik a nevelési-oktatási célok, módszerek, eljárások kiválasztása, kidolgozása, különös tekintettel az integrációban részt vevő, kiemelt figyelmet igénylő tanulókra.Biztosított a fenntartóval a korrekt együttműködés. A pedagógusok felelősséggel és személyes példamutatással végzik munkájukat. Az iskola fő profiljával (nyelvi profil) kapcsolatos tevékenységeket, rendezvényeket éves szinten körültekintően szervezik meg.
2. Személyiség- és közösségfejlesztés
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Még több olyan iskolán belüli vagy kívüli program szervezése, amely a fenntarthatóság témakörére fókuszál. A tanulók szociális hátrányainak precízebb feltérképezése. A közösségfejlesztés jó gyakorlatainak bemutatása. A pedagógiai programmal összhangban lévő önálló tanulástámogatási gyakorlat megvalósítása.
Kiemelkedő területek:
Sok a tartalmas és dokumentált közösségi rendezvény. Az intézmény a személyiség- és közösségfejlesztési feladatokat a Pedagógiai Program célmeghatározása mentén rendkívül sokirányú iskolai- és iskolán kívüli programmal teljesíti az iskola. A különleges bánásmódot igénylő tanulók feltárása, továbbfejlesztése, integrálása. A beszámolókban megjelennek az alapelvek és a feladatok megvalósításának keretei, kiemelve a munkaközösségek és osztályfőnökök tevékenységét. Az iskolavezetés és a nevelőtestület nagy hangsúlyt fektet a szülőkkel való jó kapcsolattartásra. A tanulók szüleivel való kapcsolattartás formái hatékonyan biztosítják a szülők számára, hogy hozzájussanak az intézménnyel és gyermekükkel kapcsolatos információkhoz. Az intézményben megvalósuló közösségfejlesztés, a támogató, segítő attitűd a pedagógus-, tanuló- és szülői közösségek között és közösségeken belül is magas szinten valósul meg. A közösségfejlesztést az intézmény kiemelt feladatként kezeli.
3. Eredmények
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Kidolgozott és a gyakorlatban működő a tanulók tanulási útjának tervszerű követése, az adatok beépítése az önfejlesztésbe. A CSH index és a kompetenciamérés eredménye közötti differencia csökkentése.
Kiemelkedő területek:
A kiemelt nevelési és oktatási célok meghatározása megtörténik, amelyeket az elvárásoknak és a céloknak megfelelően teljesítenek. A tanulók érzelmi, szellemi-kognitív, lelki nevelésének egysége, a gyakorlati, alkalmazható tudás elsajátítására törekszenek. Az intézmény célja a továbbtanulásra való felkészítés is: az iskola erre vonatkozó mutatói jó eredményt mutatnak. Neves középiskolákba nyernek felvételt a diákok. A tehetséggondozás eredményességét mutatja a nagy számú szintén kiemelkedő versenyeredmény, a nyelvvizsgák száma. A munkaközösségek bevonásával történik a pedagógiai folyamatok megvalósításának ellenőrzése, értékelése. A pedagógusok és a pedagógiai munkát segítő szakemberek között hatékony az együttműködés. Az eredményességi mutatók nyilvántartása, az eredmények rendszeres elemzése és azok visszacsatolásának megvalósulása. A belső és külső mérési eredmények intézményi szintű közös elemzése, a szakmai tanulságok levonása és visszacsatolása.
4. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
A belső tudásmegosztás gyakoriságának növelése, fejlesztése. A jó gyakorlatok megismertetése, dokumentálása, közzététele a nevelés, oktatás minden résztvevője számára. A belső tudásmegosztás rendszerszintű megvalósítása, dokumentálása.
Kiemelkedő területek:
Az intézményben a szakmai munkaközösségekben és a munkacsoportokban magas szintű szakmai munka folyik, a pedagógusok többszintű együttműködése az intézményi célokkal összhangban történik. A szervezeti kultúra magas szinten van. A pedagógusok szakmai csoportjai maguk alakítják ki működési körüket, önálló munkaterv szerint dolgoznak. Tervezett és szervezett formában zajlik a munkacsoportok közötti együttműködés. Az intézményvezető támogatja a munkaközösségek, pedagógusok munkáját. Az intézményvezetés építhet a minőségi munkát végző munkaközösségekre. Az intézmény több csatornás kommunikációt folytat annak érdekében, hogy minden partnert megfelelően tájékoztasson (szóbeli, papír alapú, email, Kréta, Honlap). Az intézményvezető lehetőséget biztosít a pedagógusok megújulásához, támogatja és ösztönzi az innovációt. (Pl. Erasmus+ programhoz kapcsolódás). A pedagógusok és szülők között nagyon szoros az összefogás.
5. Az intézmény külső kapcsolatai
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Az intézmény a partnerekkel kapcsolatos tevékenységekről nem rendelkezik konkrét tartalom leírással. Több élő kapcsolat kiépítése külső partnerrel. Partneri igényfelmérés készítése és tartalomleírás a partnerekkel való kapcsolatokról. Pályaorientációs lehetőségek bővítése helyi vállalkozók bevonásával. Még több partneri kapcsolat kiépítése. Több Öko-Program szervezése. Panaszkezelési eljárás részletezése.
Kiemelkedő területek:
Nyitott, és lehetőségekkel teli kapcsolatrendszer jellemzi az iskolát. Tájékoztatási kötelezettsége a jogszabálynak megfelelő. A partnerek tájékoztatása rendszeres és szabályozott. Az intézmény közéletben való részvétele nyomon követhető. A tanulók és pedagógusok aktívan részt vesznek a helyi kulturális eseményeken, a kerületi szintű rendezvényeken fontos és elismert az iskola jelenléte. Az intézményi kapcsolatrendszer jól átlátható. Az iskola nyitott a lehetőségekre és jó kapcsolat jellemzi a fenntartóval, önkormányzattal, SZMK közösséggel.
6. A pedagógiai munka feltételei
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
Innovációra nyitott szervezeti kultúra működtetése. Pl. ERASMUS+ programba való bekapcsolódás.
Kiemelkedő területek:
Feladatmegosztás, felelősség, hatáskörök tisztázottsága. Az intézmény hagyományápoló tevékenysége. . A vezetőség rendszeresen felméri a szükségleteket, reális képpel rendelkezik a nevelő-oktató munka tárgyi és humánerőforrás-szükségletéről. A különleges bánásmódot igénylő tanulók nevelésének, oktatásának megfelelő tárgyi környezet kialakítása. Jól felszerelt fejlesztő szoba. Az intézményben dolgozó pedagógusok nyitottak az új eszközök, módszerek és technikák megismerésére, elsajátítására, és egyes elemek saját gyakorlatukba történő beépítésére. A pedagógusokban megvan az önfejlesztésre, önképzésre való igény. A hatáskörmegosztás megfelelő az intézményben. Az iskola erőssége a hagyományápolás, a tanórán kívüli programok. Az iskola vezetése támogatja az innovációt, kreatív gondolkodást. Az intézmény alkalmazotti közösségének munkájára, együttműködésére a magas szintű belső igényesség, hatékonyság jellemző.
7. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés
A kompetencia értékelése
Fejleszthető területek:
A szakmai elvárások és az intézményi céloknak való megfelelés terén nem tártunk fel fejleszthető tevékenységet.
Kiemelkedő területek:
Az intézmény Pedagógiai Programja a Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumokban meghatározott célokhoz igazodik . Jól kidolgozott és összhangban van a nemzeti alaptantervvel (Nat 2012, ill. Nat 2020), a kerettantervvel, valamint BTMN és a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásának irányelvében megfogalmazott követelményrendszerrel. A tanítási módszerek, a nevelő-oktató munkát támogató tankönyvek, segédanyagok kiválasztása és alkalmazása rugalmasan, a pedagógiai prioritásokkal összhangban történik. Az intézmény napi gyakorlatában jelen van a folyamatos tájékozódás, az elvárásoknak megfelelés.
SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI ZABÁLYZAT, HÁZIREND, PEDAGÓGIAI PROGRAM |
PEDAGÓGUSOK SZAKKÉPZETTSÉGE |
Szakképzettség |
Végzettség |
Egyéb végzettség,
szakképesítés
|
Tanított tárgyak |
angol szakos nyelvtanár |
egyetem |
|
angol nyelv |
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen, drámapedagógus |
|
|
|
általános iskolai tanító matematika műveltségi területen, fejlesztőpedagógus |
főiskola |
|
tanító |
földrajz szakos középiskolai tanár, testnevelés szakos tanár |
egyetem |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
földrajz, testnevelés és sport |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
angol nyelv, magyar nyelv és irodalom |
általános iskolai olasz nyelvoktató tanító, magyar nyelv és iroalom szakos tanár |
főiskola |
|
tanító |
informatika szakos tanár, technika szakos tanár |
főiskola |
|
digitális kultúra, életvitel és gyakorlati ismeretek, technika és tervezés |
számítástechnika szakos tanár, technika szakos tanár |
főiskola |
|
digitális kultúra, informatika |
általános iskolai énektanár |
főiskola |
etika |
etika, ének-zene |
matematika szakos tanár, földrajz szakos tanár |
főiskola |
|
matematika, földrajz |
általános iskolai tanító ember és társadalom műveltségi területen, középiskolai magyartanár |
egyetem |
|
magyar nyelv és irodalom, történelem |
általános iskolai tanító vizuális nevelés műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
angol nyelv |
általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
tanító |
matematika szakos tanár, kémia szakos tanár |
főiskola |
|
matematika, kémia |
általános iskolai tanító természetismeret műveltségi területen, drámapedagógus |
főiskola |
|
tanító |
német nyelvtanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, ének-zenetanár |
főiskola |
|
könyvtár |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
angol nyelv |
matematika szakos tanár, német szakos nyelvtanár |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus tehetséggondozás, tehetségfejlesztés szakterületen, közoktatási vezető |
matematika |
gyógypedagógus angol nyelv szakképesítéssel |
főiskola |
|
angol nyelv |
rajz és vizuális kommunikáció szakos tanár, vizuális- és környezetkultúra-tanár |
főiskola |
|
rajz és vizuális kultúra |
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
tanító |
német nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító román nyelvi műveltségi területen |
|
|
|
testnevelő tanár - gyógytestnevelő tanár |
egyetem |
|
testnevelés és sport |
biológia szakos tanár, kémia szakos tanár |
főiskola |
|
biológia, kémia |
általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító, irodalom |
német nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai német és nemzetiségi német nyelv és kultúra tanára, ének-zene tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító matematika műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógia tanár |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus: speciális pedagógia szakos tanár és szakpedagógus |
fejlesztés |
angol nyelv és irodalom szakos tanár, földrajz szakos tanár |
főiskola |
|
angol nyelv |
gyógypedagógus, logopédia szakos tanár és terapeuta |
főiskola |
|
fejlesztés |
általános iskolai tanító ének szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
tanító |
általános iskolai német nyelvoktató tanító |
főiskola |
|
tanító, német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
tanító, rajz és vizuális kultúra |
angol nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár |
főiskola |
|
angol nyelv |
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító, testnevelés és sport |
történelem szakos tanár, orosz szakos tanár |
főiskola |
|
történelem |
angol nyelv és irodalom szakos tanár, német nyelv és irodalom szakos tanár |
egyetem |
szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető |
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
óvónő |
főiskola |
szakvizsgázott pedagógus differenciáló és fejlesztő pedagógia területen |
tanító |
általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel |
főiskola |
|
ének-zene |
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár |
főiskola |
|
magyar nyelv és irodalom |
fizika szakos tanár, matematika szakos tanár |
egyetem |
|
fizika |
okleveles némettanár, magyar szakos általános iskolai tanár |
egyetem |
|
német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport |
általános iskolai tanító német idegen nyelvi műveltségi területen |
főiskola |
|
tanító |
A NEVELŐ ÉS OKTATÓ MUNKÁT SEGÍTŐK |
Név |
Munkakör |
Huve Zsuzsa |
iskolatitkár |
Nagy-Temesvári Bíborka |
iskolatitkár |
Baráti Andrea |
pedagógiai asszisztens |
Hrabovszky Attila Károlyné |
pedagógiai asszisztens |
Kiss Judit |
pedagógiai asszisztens |
AZ ORSZÁGOS MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS EREDMÉNYEI |
|
2003 |
2004 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2021 |
2022 |
2023 |
matematika
6.o. |
573 |
568 |
|
519 |
547 |
541 |
1568 |
1556 |
1533 |
1580 |
1533 |
1607 |
1548 |
1587 |
1665 |
1580 |
1586 |
1646 |
1559 |
országos átlag |
500 |
505 |
|
500 |
499 |
489 |
1498 |
1486 |
1489 |
1489 |
1491 |
1497 |
1486 |
1497 |
1499 |
1495 |
1468 |
1493 |
1475 |
eltérés az országos
átlagtól |
+73 |
+63 |
|
+19 |
+48 |
+52 |
+70 |
+70 |
+44 |
+91 |
+42 |
+110 |
+62 |
+90 |
+166 |
+85 |
+118 |
+153 |
+84 |
olvasás-
szövegértés
6.o. |
563 |
593 |
|
542 |
564 |
576 |
1602 |
1535 |
1558 |
1654 |
1558 |
1624 |
1612 |
1618 |
1649 |
1591 |
1614 |
1602 |
1527 |
országos átlag |
500 |
509 |
|
516 |
519 |
513 |
1483 |
1465 |
1472 |
1497 |
1481 |
1488 |
1494 |
1503 |
1492 |
1499 |
1478 |
1475 |
1432 |
eltérés az országos
átlagtól |
+63 |
+84 |
|
+26 |
+45 |
+63 |
+119 |
+70 |
+86 |
+157 |
+77 |
+136 |
+118 |
+115 |
+157 |
+92 |
+136 |
+127 |
+95 |
természet-
tudomány 6.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1613 |
1563 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1500 |
1472 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+113 |
+91 |
angol idegen
nyelv 6.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1719 |
1604 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1500 |
1474 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+219 |
+130 |
német idegen
nyelv 6.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1904 |
1873 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1500 |
1471 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+404 |
+402 |
matematika
7.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1635 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1549 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+86 |
olvasás-
szövegértés
7.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1603 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1505 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+98 |
természet-
tudomány 7.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1641 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1547 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+94 |
angol idegen
nyelv 7.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1699 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1546 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+153 |
német idegen
nyelv 7.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1952 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1536 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+416 |
matematika
8.o. |
|
|
560 |
557 |
530 |
496 |
1676 |
1580 |
1610 |
1644 |
1613 |
1634 |
1639 |
1655 |
1667 |
1703 |
1649 |
1695 |
1592 |
országos átlag |
|
|
494 |
491 |
497 |
484 |
1622 |
1601 |
1612 |
1620 |
1617 |
1618 |
1597 |
1612 |
1614 |
1624 |
1609 |
1602 |
1586 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
+66 |
+66 |
+33 |
+13 |
+54 |
-21 |
-2 |
+24 |
-4 |
+16 |
+42 |
+43 |
+53 |
+79 |
+40 |
+93 |
+6 |
olvasás-
szövegértés
8.o. |
|
|
524 |
577 |
549 |
514 |
1653 |
1540 |
1666 |
1587 |
1580 |
1628 |
1674 |
1612 |
1627 |
1668 |
1635 |
1590 |
1536 |
országos átlag |
|
|
497 |
497 |
506 |
502 |
1583 |
1577 |
1567 |
1555 |
1557 |
1567 |
1568 |
1571 |
1602 |
1608 |
1590 |
1535 |
1513 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
+27 |
+80 |
+43 |
+12 |
+70 |
-37 |
+99 |
+32 |
+23 |
+61 |
+106 |
+41 |
+25 |
+60 |
+45 |
+55 |
+23 |
természet-
tudomány 8.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1649 |
1610 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1587 |
1569 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+62 |
+41 |
angol idegen
nyelv 8.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1802 |
1648 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1617 |
1591 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+185 |
+57 |
német idegen
nyelv 8.o. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2015 |
1995 |
országos átlag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1587 |
1562 |
eltérés az országos
átlagtól |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+428 |
+433 |
(Megjegyzés: 2003-ban és 2004-ben nem volt 8. évfolyamos mérés, 2006-ban pedig a 6. évfolyamon nem volt központi kiértékelés.)
A TANULÓK LE- ÉS KIMARADÁSÁVAL, ÉVFOLYAMISMÉTLÉSÉVEL KAPCSOLATOS ADATOK |
|
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
Jelenlegi létszám (fő): |
495 |
518 |
519 |
539 |
599 |
624 |
617 |
651 |
650 |
650 |
649 |
602 |
580 |
590 |
594 |
582 |
566 |
ebből külföldi vagy
magántanuló (fő): |
17 |
24 |
24 |
28 |
35 |
40 |
43 |
37 |
40 |
37 |
41 |
26 |
22 |
27 |
20 |
33 |
33 |
Idei tanévben
távozottak száma: |
9 |
7 |
9 |
4 |
15 |
22 |
32 |
14 |
32 |
22 |
41 |
22 |
58 |
n.a. |
n.a. |
7 |
3 |
Idei tanévben
érkezettek száma: |
21 |
16 |
15 |
26 |
58 |
28 |
19 |
29 |
14 |
19 |
26 |
20 |
35 |
n.a. |
n.a. |
22 |
17 |
Bukott tanulók száma: |
3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
0 |
2 |
5 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
Összes bukás száma
(egy tanuló több
tárgyból is bukhat): |
7 |
1 |
2 |
6 |
1 |
0 |
5 |
6 |
2 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
13 |
0 |
1 |
Évismétlések száma: |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
A TANÓRÁN KÍVÜLI EGYÉB FOGLALKOZÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK LEHETŐSÉGEI |
SPORTFOGLALKOZÁSOK A KOLONICS-TEREMBEN - 2024/2025. (Kis tornaterem) |
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
14:00-14:45
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
1-2. osztály, leány |
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra) |
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra) |
14:00-14:45
Gyógytestnevelés
Szőke Judit
1-4. osztály |
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra) |
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra) |
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra) |
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra) |
14:45-15:30
Gyógytestnevelés
Szőke Judit
5-8. osztály |
15:00-15:45
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
1-2. osztály |
16:00-17:00
Karate
All–Round SE
Egri Tamás |
16:00-17:00
Szabadidős
rock and roll
Dósa Márta |
16:00-17:00
Karate
All–Round SE
Egri Tamás |
16:00-17:00
Szabadidős
rock and roll
Dósa Márta |
15:45-16:30
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
3-4. osztály |
17:00-18:00
Vívás
Vasas Pasarét
Boros György |
|
17:00-19:00
Színjátszó kör
Alberti Zsófia |
|
17:00-18:00
Vívás
Vasas Pasarét
Boros György |
SPORTFOGLALKOZÁSOK A HAJÓS-TEREMBEN- 2024/2025. (Nagy tornaterem) |
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra) |
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra) |
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra) |
14:45-15:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
2-4. osztály, leány |
15:00-16:00
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2017-2018. |
14:00-14:45
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
1. osztály, leány |
14:00-15:00
Kosárlabda
Vasas Pasarét
Magyar Zoltán
2017-2018. |
15:00-16:00
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Balázs Zoltán
5-8. osztály, leány |
15:30-17:00
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
15:30-16:15: 1-2. o. 16:15-17:00: 3-4. o. |
16:00-17:00
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2016. |
14:45-15:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
2-4. osztály, leány |
15:00-16:00
Kosárlabda
ISK
Magyar Zoltán
5-8. osztály. |
16:00-17:30
Kosárlabda
Vasas Pasarét
leány U11 |
17:00-18:00
Kosárlabda
Vasas Pasarét
leány U11 |
17:00-18:15
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2015. |
15:30-16:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Balázs Zoltán
5-8. osztály, leány |
16:00-17:00
Kosárlabda
Vasas Pasarét
Magyar Zoltán
2016. |
|
|
19:00-20:30
RMSE kosárlabda
felnőtt |
|
17:00-18:15
Kosárlabda
Vasas Pasarét
Magyar Zoltán
2015. |
|
SPORTFOGLALKOZÁSOK AZ UDVARON:
Atlétika - Fillér Gepárdok (2-8. osztály) - kedd, csütörtök 15:30-16:30 (Balázs Zoltán)
EGYÉB FOGLALKOZÁSOK, SZAKKÖRÖK |
|
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
5. óra |
|
Puzzle and Games |
|
|
Fairytale world |
6. óra |
|
Magyar
kompetencia
(5. évfolyam) |
Matematika
kompetencia
(5. évfolyam) |
Songs and rhymes |
Kézműves
Digitális világ |
7. óra |
Német szakkör
Zene az kell, kórus |
Tanz und Drama |
Matematika
felvételi előkészítő
(8. évfolyam) |
Magyar
felvételi előkészítő
(8. évfolyam) |
Német filmklub |
8. óra |
Zene az kell, kórus |
|
|
|
|
A HÁZI FELADATOK ÉS AZ ISKOLAI DOLGOZATOK SZABÁLYAI |
A házi feladatok kiadásának és ellenőrzésének alapelvei
- A házi feladatok korosztálytól függetlenül sarkallják a diákot állandó önellenőrzésre!
- A házi feladatok segítsék elő a szülők tájékoztatását gyermekük iskolában végzett munkájáról, az iskolában folyó munkáról.
- A napközis kollégák folyamatosan tájékoztassák a pedagógusokat a házi feladatok mennyiségéről, azok megoldásáról egyénre szabottan is!
- A házi feladatok mindig kerüljenek ellenőrzésre!
- Az önálló kutatómunkát, a kötelező tananyagon kívüli ismereteket kívánó feladatok elvégzését – a befektetett munka arányában – jutalmazni kell.
- Tanítási szünet idejére legfeljebb annyi kötelező házi feladat adható, amennyi egyik óráról a másikra szokásos.
- A nagyobb elmélyülést, több időt igénylő feladatok kitűzésekor (könyvtári vagy internetes kutatómunka, képzőművészeti alkotás, technikai eszköz készítése) az elkészítés határidejét különös gonddal, a tanulók egyéb kötelezettségeire tekintettel kell megállapítani.
- A tantervi anyagot meghaladó mennyiségű vagy mélységű ismereteket kívánó feladatokat (pl. versenyfeladatok) csak annak a diáknak lehet kötelezően előírni, aki a versenyzést, illetve az önálló kutató vagy más jellegű alkotómunkát önként vállalta.
Az írásbeli beszámoltatás rendje és korlátai
- Témazáró dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb egy héttel a dolgozatírás előtt bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja, egy napon kettőnél több témazáró dolgozatot nem íratunk.
- Egyéb dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb az előző tanítási órán bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja;
- A szaktanár egy tantárgyból nem írat újabb dolgozatot mindaddig, amíg az előző dolgozatot kijavítva ki nem adta a tanulóknak.
- A félévi és tanév végi minősítés nem alakítható ki csak írásbeli számonkérés alapján született érdemjegyekből azokból a tantárgyakból, amelyek alkalmasak a szóbeli kifejezőkészség fejlesztésére.
- A diákok írásbeli dolgozatait, beszedett füzetét, beadott munkáját (házi dolgozatok, tanulói kutatómunkák anyaga) rövid időn belül értékelni, javítani kell.
OSZTÁLYOZÓ VIZSGÁK KÖVETELMÉNYEI |
Intézményünkben az alábbi tanulmányok alatti vizsgák lehetnek
- Osztályozó vizsga: a tanulónak a félévi és tanév végi osztályzat megállapításához a készségtárgyak kivételével osztályozó vizsgát kell tennie, ha
- tanulmányait magántanulóként folytatja,
- a jogszabályban meghatározott időnél többet mulasztott, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet,
- egy adott tantárgyból az éves mulasztása meghaladja a tanítási órák húsz százalékát,
- engedélyezték számára, hogy egy vagy több tantárgy követelményének az előírtnál rövidebb vagy hosszabb idő alatt tegyen eleget.
- Különbözeti vizsga: Iskolánkba felvett tanuló esetén különbözeti vizsgát kell tenni a nem tanult tantárgyakból. A német nemzetiségi tagozatra jelentkezők estén német nyelvből is.
- Javítóvizsga: A tanulónak javítóvizsgán kell számot adni tudásáról, ha
- tanév végén elégtelen osztályzatot kapott,
- igazolatlanul távol maradt az osztályozó vagy különbözeti vizsgáról,
- az osztályozó vagy különbözeti vizsgán elégtelen osztályzatot kapott. Ebben az esetben a következő vizsgaidőszakban kell javítóvizsgát tenni.
A javítóvizsga tanév végén utólagosan letehető vizsga azokból a tantárgyakból, amelyekből a tanuló tudását elégtelennel minősítették, vagy az osztályozó vizsgán a tudását részére felróható szabálytalanság vagy ok miatt nem tudták minősíteni. Mint a jogszabályi rendelkezésből következik – szemben az osztályozó vizsgával - a tanuló alanyi joga, hogy javítóvizsgát tegyen.
- Pótló vizsga: Amennyiben a tanuló az osztályozó, különbözeti vagy javítóvizsgáról igazoltan távol marad, pótló vizsgát tehet. A pótló vizsgát lehetőleg ugyanabban a vizsgaidőszakban kell letenni. Pótló vizsgát csak az elmaradt vizsgarészekből kell tenni.
Vizsgaidőszakok
A tanulmányok alatti vizsgák időpontját az iskola saját hatáskörben a nevelési-oktatási intézmények működéséről szóló miniszteri rendelet előírásaira tekintettel határozza meg. A vizsgaidőszakot az iskola éves munkaterve, a tanév helyi rendje rögzíti, és arról az intézmény vezetője tájékoztatja a tanulókat. A rendes vizsgaidőszakban bármely vizsgafajta letehető. A rendes vizsgaidőszakok a következők:
- Félévi: a tanév I. félévét záró, az éves munkaterv által meghatározott félévi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási nap.
- Év végi: a tanév végén, az éves munkaterv által meghatározott év végi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási nap.
- Nyári: a nevelési év vége, augusztus hónap utolsó 10 munkanapja.
A vizsgák követelménye
A vizsgák követelménye a helyi tantervben szereplő, az adott tanévre vonatkozó tananyag. Osztályozó vizsgán a tanuló a készségtárgyak kivételével minden tantárgyból beszámol tudásáról.
ISKOLAI OSZTÁLYOK SZÁMA, A TANULÓK LÉTSZÁMA |
Osztály |
Osztályfőnök (osztályfőnök helyettes) - napközis tanító |
Létszám |
1.A |
Lezsák Barbara - dr. Sasi-Szabó Enikő |
23 fő |
1.B |
Budai Judit - Hór László |
24 fő |
1.N |
Pinczési Zsuzsa - Gubekné Berényi Krisztina |
23 fő |
2.A |
Weimann-Kamarás Csilla - Tanka Erika |
26 fő |
2.B |
Menyhárt Dzsennifer - Szathmári Virág |
24 fő |
2.N |
Pátkai Sándorné - Bóka Ildikó |
21 fő |
3.A |
Madarász Petra - Papp Komenda Eszter Anna |
19 fő |
3.B |
Németh Monika - Váradi László |
28 fő |
3.N |
Misics Piroska - Fehérvári-Kis Enikő |
25 fő |
4.A |
Balássyné Vass Judit |
27 fő |
4.B |
Huberné Szabó Kinga |
27 fő |
4.N |
Ördög Rövid Gabriella |
25 fő |
5.A |
Kobjakov Tamara (Magyar Zoltán) |
27 fő |
5.B |
Ádász Edina (Nagy Katalin) |
24 fő |
5.N |
Nagy Vanda (Hajszár Hajnalka) |
23 fő |
6.A |
Dancsházi Zsuzsanna (Papp Szilvia) |
28 fő |
6.B |
Sulyokné Schillerwein Eleonóra (Csongrádi János) |
27 fő |
6.N |
Matiszlovicsné Pallos Katalin (Balázs Zoltán) |
18 fő |
7.A |
Balla Enikő (Kovács Liliána) |
16 fő |
7.B |
Sáradyné Kántor Judit (Sárady Gyula) |
22 fő |
7.N |
Borosné Nemes Krisztina (Vayainé Horváth Orsolya) |
15 fő |
8.AN |
Kissné Kovács Anna (Farhanné Gere Andrea) |
25 fő |
8.B |
Dömötör Andrea (Fogarasi Judit) |
23 fő |
ISKOLAI MUNKATERV 2024/2025. (KIVONATOS, RÖVIDÍTETT VÁLTOZAT) |
I. A TANÉV RENDJE, ÜNNEPEINK, ÉRTEKEZLETEK
Tanévnyitó értekezlet:
Munkaközösségi értekezletek:
Tanévnyitó, első tanítási nap:
Utolsó tanítási nap:
Az első félév vége:
Értesítés a félévéi eredményekről:
Őszi szünet:
Téli szünet:
Tavaszi szünet: |
|
2024. augusztus. 30.
2024. augusztus 23. és 28. között.
2024. szeptember 2.
2025. június 20.
2025. január 17.
2025. január 24.
2024.október 28-31.
2024. december 23. - 2025. január 3.
2025. április 17-25. |
|
Központi emléknapok és megemlékezések |
|
Aradi vértanúk napja:
Október 23-i megemlékezés:
Kommunista és egyéb diktatúrák áldozatai:
Holokauszt áldozatainak emléknapja: Nemzeti Összetartozás Napja:
Március 15. ünneplése: |
|
2024. október. 4. (humán mk. tervében)
2024. október 22. (humán mk. tervében)
2025. február 25. (humán és of.-i mk.)
2025. április 16. (humán és of.-i mk.)
2025. június 4. (humán és of.-i mk.)
2025. március 14. (humán mk.) |
|
Iskolai kórus |
|
Az iskolánkban az idei tanévtől működik állandó iskolai kórus. Ennek időpontja hétfőnként 7. óra. A foglalkozás ideje alatt más tanórán kívüli tevékenység a kórustagok számára nem folytatható. |
|
Az 4 tanítás nélküli munkanap felosztása |
|
2024. december 7.:
2025. február 21.:
2025. február 24.:
2025. június 13.: |
|
tantestületi belső képzés (részletes program a későbbiekben)
pályaorientációs nap a 7. évfolyamon
felkészülés a Fenntarthatósági témahétre
DÖK döntése alapján – tanulmányi kirándulás |
|
Munkanap átszervezés
Központi munkanap átszervezés az idei tanévben nem lesz.
Helyi döntésen alapuló munkanap átszervezés az idei tanévben nem lesz.
|
|
Iskolai szintű ünnepeink, rendezvényeink |
|
2024. október 6.:
2024. október 23.:
2024. november 11.:
2024. december 6.:
2024. december 14.:
2024. december 20.:
2025. február 14.:
2025. február 24.:
2025. március 15.:
2025. április 16.:
2025. június 4.:
2025. június 20.:
2025. június 23.: |
|
Aradi vértanuk napja
szervezett program 22-én
Márton-nap
Mikulás, délelőtti Mikulás-programmal
Luca-nap
Karácsonyi ünnepségek (osztálykarácsonyok)
Iskolai farsang.
diktatúrák áldozatainak emléknapja
ünnepély 14-én
Megemlékezés a Holokauszt áldozatairól
Nemzeti Összetartozás Napja
DÖK-nap, sport nap
tanévzáró, nyolcadikosok búcsúztatása, ballagás,
bizonyítványok osztása |
|
|
|
Tantestületi értekezletek
Minden hónap első hétfőjén (kivétel: szeptember 30. és március 31.) közös értékelés, az aktuális problémák felvetése. Alsós értekezletek kezdő időpontja: 13 óra Közös értekezletek kezdő időpontja: 14 óra Felsős értekezletek kezdő időpontja: a közös értekezletet követően.
(Októberben próba jelleggel kipróbáljuk, hogy rövidített órák után az
5. óra után kezdődik az alsós, ezt követően a 6. óra végéig a felsős
havi osztályozó, majd a nagy közös értekezlet, mely után befejeződhet
a felsős havi osztályozó értekezlet.)
Szeptember első hetében újabb munkaközösségi értekezletek a tanévi teendők kidolgozásáról.
|
|
Félévi osztályozó értekezlet:
Félévi értékelő értekezlet:
Tanévvégi osztályozó értekezlet:
Tanévzáró értekezlet: |
|
2025. január 20.
2025. január 27.
2025. június 20.
2025. június 26. |
|
Szülői értekezletek és fogadóórák |
|
Szülői értekezlet
első-második évfolyam:
harmadik-negyedik évfolyam:
ötödik-hatodik évfolyam:
hetedik-nyolcadik évfolyam:
Szülői értekezlet a továbbtanulásról:
Februárban:
Május folyamán:
Általános fogadó órák:
2024. november 4., 2025. március 3.:
Egyéni fogadóórák:
Az órarendtől függően egyénileg, |
|
2024. szeptember 2.
2024. szeptember 4.
2024. szeptember 5.
2024. szeptember 9.
2024. október 14.
félévi értékelés, szülői értekezletek (2025. február első hetében)
a tanévzárás, illetve a tanulmányi kirándulások előkészítése.
az alsóban 16 órától, a felsőben 16:30-tól
feltüntetve a honlapon. |
|
Osztályozó vizsgák |
|
Az osztályozó vizsgák időpontja az első félév végén:
Az osztályozó vizsgák időpontja a tanév végén: |
|
2025. január 7-17.
2025. június 10-20. |
II. A TANÉV FŐBB ESEMÉNYEI TÁBLÁZATOS FORMÁBAN
|
2. |
hétfő
| 8:00
17:00 | Tanévnyitó (Megjelenés ünneplő ruhában legkésőbb 10 perccel az ünnepség előtt.) Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára (kivéve 1.n) |
3. |
kedd | 17:00 | Szülői fórum |
4. |
szerda | 17:00 | Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam, valamint a 6.b számára |
5. |
csütörtök
| 16:30 17:00 | Szülői értekezlet az 5. évfolyam és az 1.n osztály számára Szülői értekezlet a 6. évfolyam számára (kivéve 6.b) |
9. |
hétfő | 17:00 | Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára |
20. |
péntek | | Nemzetiségi nap német tagozatos alsósoknak (szüret) |
23. |
hétfő | 13:15 | Pizsamaparti (5. évfolyam) |
23-27. |
hétfő-péntek | | Fillérke-hét |
27. |
péntek
| 8:30 9:00 | Fillérkék (elsősök) avatása Magyar diáksport napja (Fenntarthatóság) |
30. |
hétfő
|
| Magyar népmese napja Állatok világnapja projekthét kezdődik a napköziben | |
|
1-4. |
kedd-péntek | | Állatok világnapja projekthét folytatódik a napköziben |
4. |
péntek
|
| Állatok világnapja a felső tagozaton Megemlékezés az Aradi Vértanúkról |
9. |
szerda | | Szépolvasási verseny (alsó tagozat) |
14. |
hétfő | 17:00 | Szülői értekezlet a továbbtanulásról a 6. és a 8. évfolyam számára |
18. |
péntek | | Bolyai matematika verseny |
22. |
kedd | | Október 23-i megemlékezés a 7. és 8. évfolyamon |
24. |
csütörtök | | Október 23-i megemlékezés az 5. és 6. évfolyamon |
25. |
péntek | | Halloween | |
ŐSZI SZÜNET: 2024. október 28. - 2024. november 3. A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. október 25. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap: 2024. november 4. (hétfő). | |
|
4. |
hétfő
| 16:00 16:30
| Alsós fogadóórák Felsős fogadóórák RÖVIDÍTETT ÓRÁK! |
7. |
csütörtök | | Berlini fal építése |
8. |
péntek
|
| Berlini fal ledöntésének 35. évfordulója Bolyai anyanyelvi csapatverseny (iskolai) |
11. |
hétfő | | Márton-nap |
20. |
szerda
| de. 16:30 | Nyílt órák leendő elősök szüleinek a német nemzetiségi tagozaton Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |
22. |
péntek | | Első negyedéves értékelés az elsősöknél |
27. |
szerda
| de. 16:30 | Iskolai helyesírási verseny a 6. évfolyamosok számára Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol tagozaton Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |
28. |
csütörtök | | Angol olvasási verseny a 6. és 7. évfolyam részére | |
|
2. |
hétfő | | Írásbeli felvételire való jelentkezés határideje 8. évfolyamon |
5. |
csütörtök | de. | Jön a Mikulás |
6. |
péntek | | Karácsonyi ajándékkészítő délután az alsó tagozatosoknak |
7. |
szombat | | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |
9. |
hétfő | 16:30 | Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |
9-20. |
hétfő-péntek | | Adventi mesekalendárium |
14. |
szombat | | Luca-napi vásár |
20. |
péntek | | Iskolai és osztálykarácsonyok | |
TÉLI SZÜNET: 2024. december 23. - 2025. január 5. A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. december 20. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap: 2025. január 6. (hétfő). | |
|
10. |
péntek | | Bolyai természettudományi verseny |
15. |
szerda | 16:30 | Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |
17. |
péntek | | I. félév vége |
22. |
szerda
|
16:30 | Magyar Kultúra Napja Vers- és prózamondó verseny a felső tagozaton Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |
24. |
péntek | | Félévi értesítők elérhetősége az eKrétában | |
|
3. |
hétfő | 16:30 | Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára |
4. |
kedd | 16:30 | Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam számára |
5. |
szerda | 17:00 | Szülői értekezlet az 5. és 6. évfolyam számára |
6. |
csütörtök | 17:00 | Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára |
10. |
hétfő | | Iskolai helyesírási verseny az alsó tagozaton |
12. |
szerda | 16:30 | Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |
14. |
péntek | | Farsang |
19. |
szerda | 16:30 | Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek |
20. |
csütörtök | | Továbbtanulási lapok beküldési határideje |
21. |
péntek | | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |
24. |
hétfő | | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |
25. |
kedd | | A kommunista diktatúrák áldozatainak emléknapja | |
|
3-7. |
hétfő-péntek | | Pénzhét |
3. |
hétfő
| 16:00 16:30
| Alsós fogadóórák Felsős fogadóórák RÖVIDÍTETT ÓRÁK! |
4. |
kedd | | Pancake day a felső tagozaton |
5. |
szerda | | Vers- és prózamondó verseny az alsó tagozaton |
14. |
péntek | | Március 15-i ünnepély |
17-21. |
hétfő-péntek | | Német nyílt hét és víz világnapja hét az alsó tagozaton |
19. |
szerda
| de. 16:30 | Nyílt órák leendő elősök szüleinek a német nemzetiségi tagozaton Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek |
24-28. |
hétfő-péntek
|
| Digitális témahét Nyílt hét az angol tagozaton |
26. |
szerda
| de. 16:30 | Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol tagozaton Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek | |
|
2. |
szerda | | Kerületi helyesírási verseny az alsó tagozaton |
4. |
péntek | | Húsvéti ajándékkészítő délután az alsó tagozaton |
7-11. |
hétfő-péntek | | Fenntarthatósági témahét (minden nap az első két órában) |
9. |
szerda | 16:30 | Fillérparti |
10. |
csütörtök | | Beiratkozás |
11. |
péntek
|
| Beiratkozás Költészet napja – 3. órában alsó tagozat, 4. órában felső tagozat Ki mit tud? |
14. |
hétfő | | Spelling bee (5. és 6. évfolyamon) |
16. |
szerda | | Holokauszt magyarországi emléknapja | |
TAVASZI SZÜNET: 2025. április 17. - 2025. április 27. A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. április 16. (szerda), a szünet utáni első tanítási nap: 2025. április 28. (hétfő). | |
|
7. |
szerda | | Olvasni jó! |
9. |
péntek | | 25 éves a német tagozat |
17. |
szombat | | Egészségnap |
19-23. |
hétfő-péntek | | Gyermekhét a napköziben |
20-24. |
kedd-szombat | | Határtalanul |
26-30. |
hétfő-péntek | | Intézményi mérések az alsó tagozaton | |
|
2-6. |
hétfő-péntek | | Intézményi mérések az alsó tagozaton |
4. |
szerda | | A nemzeti összetartozás napja |
11-13. |
szerda-péntek | | Erdei iskola a 6. évfolyamon |
12-13. |
csüt.-péntek | | Osztálykirándulások |
13. |
péntek | | TANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP |
16-20. |
hétfő-péntek
|
| Focibajnokság az alsó tagozaton Tanár-diák mérkőzések Nyolcadikos színielőadások |
23. |
hétfő | 17:00 | Évzáró és ballagás |
|
|