Közzétételi lista
a nemzeti köznevelésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 229/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet alapján

a Fillér Utcai Általános Iskola Közzétételi Listája PDF formátumban letölthető innen

Tartalomjegyzék

Felvételi lehetőségek, beiratkozás ideje, egyéb információk
Térítési díjakról
Nyitva tartás rendje
Iskolai tanév helyi rendje
Pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai
Szervezeti és működési szabályzat, házirend, pedagógiai program
Pedagógusok szakképzettsége
A nevelő és oktató munkát segítők
Az országos mérés-értékelés eredményei
Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói
Mindennapos testedzés lehetősége
A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai
Osztályozó vizsgák követelményei
Iskolai osztályok száma, a tanulók létszáma
Iskolai Munkaterv 2024/2025. (kivonatos, rövidített változat)

FELVÉTELI LEHETŐSÉGEK, BEIRATKOZÁS IDEJE, EGYÉB INFORMÁCIÓK

Beiratkozás a 2025/2026-os tanévre: 2025. április 10-én és 11-én

Iskolánkban német nemzetiségi nevelés-oktatás is folyik.

A Fenntartó által indítani engedélyezett osztályok száma: 3 (2 angolos, 1 németes).

Iskolánk a beiskolázási körzetéből – melyet a fenntartó határoz meg – minden jelentkező tanköteles korú tanulót felvesz.
Az első osztályba történő beiratkozás feltétele, hogy a gyermek az adott naptári évben a hatodik életévét augusztus 31. napjáig betöltse, vagy ha ezt csak december 31. napjáig tölti be, a szülő kérje gyermeke felvételét az iskolába a hivatal előzetes véleménye alapján.

Az első évfolyamba történő beiratkozáskor be kell mutatni:

  1. a gyermek születési anyakönyvi kivonatát;
  2. a szülő személyi igazolványát;
  3. a gyermek lakcímkártyáját;
  4. szükség esetén a szakértői bizottság véleményét.

Az iskola beiratkozási körzetén kívül lakó tanulók felvételéről a szülő kérésének, a tanuló előző tanulmányi eredményének, illetve magatartás és szorgalom érdemjegyeinek, valamint az adott évfolyamra járó tanulók létszámának figyelembe vételével az intézményvezető dönt, szükség esetén az jogszabályban rögzített sorsolási eljárást alkalmazza.

TÉRÍTÉSI DÍJAKRÓL

Iskolai bizonyítványmásolatok és másodlatok térítési díja

Az iskolai bizonyítványnyomtatványok – a középfokú felvételi eljáráshoz kapcsolódó bizonyítványmásolatok, másodlatok kivételével – másolatainak, másodlatainak kiadásával összefüggésben nyújtott szolgáltatásokért (a másolat, illetve a másodlat elkészítéséért) az iskola térítési díjat szed. A nyomtatványonként fizetendő 3000 forint térítési díjat a fenntartó részére annak belföldi pénzforgalmi számlájára banki utalással köteles megfizetni.

Másolat: az eredeti dokumentum hitelesített fénymásolata.
Másodlat: az elveszett vagy megrongálódott eredeti dokumentum helyett kiállított dokumentum.

NYITVA TARTÁS RENDJE

Házirend, 6.§, 2.

Az intézmény tanítási napokon 6:00 órától 22:00 óráig tart nyitva. A tanulók felügyeletét ezen belül az iskola hétfő-péntek 7:00 órától 16:00-ig, a szülő írásbeli kérelmére 18:00 óráig biztosítja. A tanítás előtti gyülekezés helye az ebédlő az alsó tagozat számára (illetve az ebédlő előtti aula a felső tagozat részére).

A tanulóknak a tanítás kezdete előtt legalább 10 perccel az iskolában kell lenniük. 7:50 utáni érkezés esetén késést írunk be, havi ötnél több késés után a havi magatartás jegyből egy jegyet levonunk.

Az osztálytermekbe a tanulók reggel 7:30 után mehetnek be. A szülők gyermekeiket csak az iskola kapujáig kísérhetik. Kivételt képez ez alól a szeptemberi hónap az első évfolyamosok számára, amikor a szülők felkísérhetik a gyermeküket az osztályterembe. Reggel 7:50 után szülők nem tartózkodhatnak az iskola épületében. 14-16 óráig a szülő a portán kérheti ki gyermekét, majd a pedagógus asszisztensek adják ki a szülőnek a gyermeket. 16 óra után a szülő az összevont délutáni foglalkozás termében veheti át a gyermekét; a saját terembe ekkor már nincs lehetőség bemenni. Ezek után a szülőnek és gyermekének az iskola épületét haladéktalanul el kell hagynia.

Az iskolában portaszolgálat működik a nyitva tartás ideje alatt. A tanítás megkezdése után az iskola kapuját zárva kell tartani, melyet az érkezők vagy távozók számára a portás nyit ki. A szülő pedagógussal egyeztetett időpontra bejöhet az iskolába, amennyiben a pedagógusnak fogadó órája van, illetve a portán lévő beléptető könyvben a pedagógus előre jelzi a találkozót.

Házirend, 6.§, 3.

A csengetés és a szünetek rendje a tanítási órák és az óraközi szünetek időtartamát határozza meg. A tanítás kezdete 8:00 óra. A tanítási órák időtartama 45 perc.

Becsengetés után a tanulók fegyelmezetten várják a pedagógust az osztálytermekben, illetve az órarend szerint kijelölt szaktantermek előtt. A szaktantermekbe és a tornaterembe csak a szaktanár engedélyével és kizárólag szaktantárgyi felszereléssel lehet belépni! A szünetek alatt az ügyeletes tanár döntése szerint a tanteremben, a folyosón vagy az udvaron kell tartózkodni. (A szünetek rendjének esetleges módosításait az éves munkaterv tartalmazza.)

Udvari szünet esetén a tanulónak jelzőcsöngetéskor kötelessége haladéktalanul az udvart elhagyni és az osztályterembe vonulni.

A csengetés időrendje:

1. óra
2. óra
3. óra
4. óra
5. óra
6. óra
7. óra
  8:00 -   8:45
  9:00 -   9:45
10:00 - 10:45
11:00 - 11:45
12:00 - 12:45
13:00 - 13:45
14:00 - 14:45
15 perc szünet
15 perc szünet
15 perc szünet
15 perc szünet
15 perc szünet
15 perc szünet

Az alsó tagozaton az első óraközi szünet a reggeli szünet. Ekkor a tanulók a tantermekben, illetve az iskolai étkezőben étkezhetnek.

Indokolt esetben az intézmény vezetője rövidített órákat és szüneteket rendelhet el. (A rövidített órák időtartama 40 perc, a szüneteké 10 perc.)

A csengetés időrendje rövidített órák és szünetek esetén:

1. óra
2. óra
3. óra
4. óra
5. óra
6. óra
7. óra
  8:00 -   8:40
  8:50 -   9:30
  9:40 - 10:20
10:30 - 11:10
11:20 - 12:00
12:10 - 12:50
13:00 - 13:40
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet
10 perc szünet

Tanítási napokon a hivatalos ügyek intézése az iskolatitkári irodában történik reggel 7:30-9:00 és 14:30-16:00 óra között.
Az iskola a tanítási szünetekben a hivatalos ügyek intézésére külön ügyeleti rend szerint tart nyitva. Az ügyeleti rendet az iskola igazgatója határozza meg, és azt a szünet megkezdése előtt a szülők, a tanulók és a nevelők tudomására hozza.

A tanulók az iskola létesítményeit, helyiségeit (a mellékhelyiségek kivételével) csak valamelyik nevelő felügyeletével használhatják. Ez alól felmentést csak az iskola igazgatója adhat.

Az iskola épületében az iskolai dolgozókon és a tanulókon kívül csak a hivatalos ügyet intézők tartózkodhatnak, illetve azok, akik erre az iskola igazgatójától engedélyt kaptak.

ISKOLAI TANÉV HELYI RENDJE

Évnyitó: 2024. szeptember 2. Reggel 8 órakor. Gyülekezés az osztálytermekben 3/4 8-kor.
Őszi szünet: 2024. október 28-
2024. november 3.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. október 25. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2024. november 4. (hétfő).
Téli szünet: 2024. december 23-
2025. január 5.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. december 20. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2025. január 6. (hétfő).
Félév vége: 2025. január 17. Félévi értesítő: 2025. január 24. (péntek).
Tavaszi szünet: 2025. április 17-
2025. április 27.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. április 16. (szerda),
a szünet utáni első tanítási nap: 2025. április 28. (hétfő).
Utolsó tanítási nap: 2025. június 20.
Tanévzáró: 2025. június 23. Ballagás és tanévzáró ünnepély 17 órakor. Bizonyítványosztás.

PEDAGÓGIAI-SZAKMAI ELLENŐRZÉS MEGÁLLAPÍTÁSAI

1. Pedagógiai folyamatok

A kompetencia értékelése

Fejleszthető területek:
Nem tártunk fel fejleszthető tevékenységet.

Kiemelkedő területek:
Az intézmény alapdokumentumai igényesek. Az intézmény vezetése és a tantestület tagjai elkötelezettek az intézményükben tanuló diákok oktatásában és nevelésében. Az intézmény elismert, évek óta jól és eredményesen működő iskola: bizonyíték rá a többszörös túljelentkezés. Mind a stratégiai, mind az operatív tervek az iskolavezetés irányításával, a tantestület egészének bevonásával készülnek. A dokumentumok tükrözik az egyes munkacsoportok közötti együttműködést.Az intézmény pedagógiai programjával összhangban történik a nevelési-oktatási célok, módszerek, eljárások kiválasztása, kidolgozása, különös tekintettel az integrációban részt vevő, kiemelt figyelmet igénylő tanulókra.Biztosított a fenntartóval a korrekt együttműködés. A pedagógusok felelősséggel és személyes példamutatással végzik munkájukat. Az iskola fő profiljával (nyelvi profil) kapcsolatos tevékenységeket, rendezvényeket éves szinten körültekintően szervezik meg.

2. Személyiség- és közösségfejlesztés

A kompetencia értékelése

Fejleszthető területek:

Még több olyan iskolán belüli vagy kívüli program szervezése, amely a fenntarthatóság témakörére fókuszál. A tanulók szociális hátrányainak precízebb feltérképezése. A közösségfejlesztés jó gyakorlatainak bemutatása. A pedagógiai programmal összhangban lévő önálló tanulástámogatási gyakorlat megvalósítása.

Kiemelkedő területek:
Sok a tartalmas és dokumentált közösségi rendezvény. Az intézmény a személyiség- és közösségfejlesztési feladatokat a Pedagógiai Program célmeghatározása mentén rendkívül sokirányú iskolai- és iskolán kívüli programmal teljesíti az iskola. A különleges bánásmódot igénylő tanulók feltárása, továbbfejlesztése, integrálása. A beszámolókban megjelennek az alapelvek és a feladatok megvalósításának keretei, kiemelve a munkaközösségek és osztályfőnökök tevékenységét. Az iskolavezetés és a nevelőtestület nagy hangsúlyt fektet a szülőkkel való jó kapcsolattartásra. A tanulók szüleivel való kapcsolattartás formái hatékonyan biztosítják a szülők számára, hogy hozzájussanak az intézménnyel és gyermekükkel kapcsolatos információkhoz. Az intézményben megvalósuló közösségfejlesztés, a támogató, segítő attitűd a pedagógus-, tanuló- és szülői közösségek között és közösségeken belül is magas szinten valósul meg. A közösségfejlesztést az intézmény kiemelt feladatként kezeli.

3. Eredmények

A kompetencia értékelése

Fejleszthető területek:

Kidolgozott és a gyakorlatban működő a tanulók tanulási útjának tervszerű követése, az adatok beépítése az önfejlesztésbe. A CSH index és a kompetenciamérés eredménye közötti differencia csökkentése.

Kiemelkedő területek:

A kiemelt nevelési és oktatási célok meghatározása megtörténik, amelyeket az elvárásoknak és a céloknak megfelelően teljesítenek. A tanulók érzelmi, szellemi-kognitív, lelki nevelésének egysége, a gyakorlati, alkalmazható tudás elsajátítására törekszenek. Az intézmény célja a továbbtanulásra való felkészítés is: az iskola erre vonatkozó mutatói jó eredményt mutatnak. Neves középiskolákba nyernek felvételt a diákok. A tehetséggondozás eredményességét mutatja a nagy számú szintén kiemelkedő versenyeredmény, a nyelvvizsgák száma. A munkaközösségek bevonásával történik a pedagógiai folyamatok megvalósításának ellenőrzése, értékelése. A pedagógusok és a pedagógiai munkát segítő szakemberek között hatékony az együttműködés. Az eredményességi mutatók nyilvántartása, az eredmények rendszeres elemzése és azok visszacsatolásának megvalósulása. A belső és külső mérési eredmények intézményi szintű közös elemzése, a szakmai tanulságok levonása és visszacsatolása.

4. Belső kapcsolatok, együttműködés, kommunikáció

A kompetencia értékelése

Fejleszthető területek:
A belső tudásmegosztás gyakoriságának növelése, fejlesztése. A jó gyakorlatok megismertetése, dokumentálása, közzététele a nevelés, oktatás minden résztvevője számára. A belső tudásmegosztás rendszerszintű megvalósítása, dokumentálása.

Kiemelkedő területek:
Az intézményben a szakmai munkaközösségekben és a munkacsoportokban magas szintű szakmai munka folyik, a pedagógusok többszintű együttműködése az intézményi célokkal összhangban történik. A szervezeti kultúra magas szinten van. A pedagógusok szakmai csoportjai maguk alakítják ki működési körüket, önálló munkaterv szerint dolgoznak. Tervezett és szervezett formában zajlik a munkacsoportok közötti együttműködés. Az intézményvezető támogatja a munkaközösségek, pedagógusok munkáját. Az intézményvezetés építhet a minőségi munkát végző munkaközösségekre. Az intézmény több csatornás kommunikációt folytat annak érdekében, hogy minden partnert megfelelően tájékoztasson (szóbeli, papír alapú, email, Kréta, Honlap). Az intézményvezető lehetőséget biztosít a pedagógusok megújulásához, támogatja és ösztönzi az innovációt. (Pl. Erasmus+ programhoz kapcsolódás). A pedagógusok és szülők között nagyon szoros az összefogás.

5. Az intézmény külső kapcsolatai

A kompetencia értékelése

Fejleszthető területek:

Az intézmény a partnerekkel kapcsolatos tevékenységekről nem rendelkezik konkrét tartalom leírással. Több élő kapcsolat kiépítése külső partnerrel. Partneri igényfelmérés készítése és tartalomleírás a partnerekkel való kapcsolatokról. Pályaorientációs lehetőségek bővítése helyi vállalkozók bevonásával. Még több partneri kapcsolat kiépítése. Több Öko-Program szervezése. Panaszkezelési eljárás részletezése.

Kiemelkedő területek:

Nyitott, és lehetőségekkel teli kapcsolatrendszer jellemzi az iskolát. Tájékoztatási kötelezettsége a jogszabálynak megfelelő. A partnerek tájékoztatása rendszeres és szabályozott. Az intézmény közéletben való részvétele nyomon követhető. A tanulók és pedagógusok aktívan részt vesznek a helyi kulturális eseményeken, a kerületi szintű rendezvényeken fontos és elismert az iskola jelenléte. Az intézményi kapcsolatrendszer jól átlátható. Az iskola nyitott a lehetőségekre és jó kapcsolat jellemzi a fenntartóval, önkormányzattal, SZMK közösséggel.

6. A pedagógiai munka feltételei

A kompetencia értékelése

Fejleszthető területek:

Innovációra nyitott szervezeti kultúra működtetése. Pl. ERASMUS+ programba való bekapcsolódás.

Kiemelkedő területek:
Feladatmegosztás, felelősség, hatáskörök tisztázottsága. Az intézmény hagyományápoló tevékenysége. . A vezetőség rendszeresen felméri a szükségleteket, reális képpel rendelkezik a nevelő-oktató munka tárgyi és humánerőforrás-szükségletéről. A különleges bánásmódot igénylő tanulók nevelésének, oktatásának megfelelő tárgyi környezet kialakítása. Jól felszerelt fejlesztő szoba. Az intézményben dolgozó pedagógusok nyitottak az új eszközök, módszerek és technikák megismerésére, elsajátítására, és egyes elemek saját gyakorlatukba történő beépítésére. A pedagógusokban megvan az önfejlesztésre, önképzésre való igény. A hatáskörmegosztás megfelelő az intézményben. Az iskola erőssége a hagyományápolás, a tanórán kívüli programok. Az iskola vezetése támogatja az innovációt, kreatív gondolkodást. Az intézmény alkalmazotti közösségének munkájára, együttműködésére a magas szintű belső igényesség, hatékonyság jellemző.

7. A Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumban megfogalmazott elvárásoknak és a pedagógiai programban megfogalmazott céloknak való megfelelés

A kompetencia értékelése

Fejleszthető területek:

A szakmai elvárások és az intézményi céloknak való megfelelés terén nem tártunk fel fejleszthető tevékenységet.

Kiemelkedő területek:
Az intézmény Pedagógiai Programja a Kormány és az oktatásért felelős miniszter által kiadott tantervi szabályozó dokumentumokban meghatározott célokhoz igazodik . Jól kidolgozott és összhangban van a nemzeti alaptantervvel (Nat 2012, ill. Nat 2020), a kerettantervvel, valamint BTMN és a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásának irányelvében megfogalmazott követelményrendszerrel. A tanítási módszerek, a nevelő-oktató munkát támogató tankönyvek, segédanyagok kiválasztása és alkalmazása rugalmasan, a pedagógiai prioritásokkal összhangban történik. Az intézmény napi gyakorlatában jelen van a folyamatos tájékozódás, az elvárásoknak megfelelés.

SZERVEZETI ÉS MŰKÖDÉSI ZABÁLYZAT, HÁZIREND, PEDAGÓGIAI PROGRAM

A Fillér Utcai Általános Iskola szakmai alapdokumentuma
Az Iskola szakmai alapdokumentuma
A Fillér Utcai Általános Iskola szervezeti és működési szabályzatai
Az Iskola SZMSZ-e
Az Iskola Szülői Fórumának SZMSZ-e
Az Iskola Diákönkormányzatának SZMSZ-e
A Fillér Utcai Általános Iskola házirendje
Házirend
A Fillér Utcai Általános Iskola 2020-as Pedagógiai Programja
Pedagógiai Program 2020

PEDAGÓGUSOK SZAKKÉPZETTSÉGE

Szakképzettség Végzettség Egyéb végzettség,
szakképesítés
Tanított tárgyak
angol szakos nyelvtanár egyetem angol nyelv
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen, drámapedagógus
általános iskolai tanító matematika műveltségi területen, fejlesztőpedagógus főiskola tanító
földrajz szakos középiskolai tanár, testnevelés szakos tanár egyetem szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető földrajz, testnevelés és sport
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár egyetem angol nyelv, magyar nyelv és irodalom
általános iskolai olasz nyelvoktató tanító, magyar nyelv és iroalom szakos tanár főiskola tanító
informatika szakos tanár, technika szakos tanár főiskola digitális kultúra, életvitel és gyakorlati ismeretek, technika és tervezés
számítástechnika szakos tanár, technika szakos tanár főiskola digitális kultúra, informatika
általános iskolai énektanár főiskola etika etika, ének-zene
matematika szakos tanár, földrajz szakos tanár főiskola matematika, földrajz
általános iskolai tanító ember és társadalom műveltségi területen, középiskolai magyartanár egyetem magyar nyelv és irodalom, történelem
általános iskolai tanító vizuális nevelés műveltségi területen főiskola tanító
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár egyetem angol nyelv
általános iskolai tanító könyvtár szakkollégiumi képzéssel főiskola tanító
matematika szakos tanár, kémia szakos tanár főiskola matematika, kémia
általános iskolai tanító természetismeret műveltségi területen, drámapedagógus főiskola tanító
német nyelvtanár egyetem német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, ének-zenetanár főiskola könyvtár
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, angol nyelv és irodalom szakos tanár egyetem szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető angol nyelv
matematika szakos tanár, német szakos nyelvtanár főiskola szakvizsgázott pedagógus tehetséggondozás, tehetségfejlesztés szakterületen, közoktatási vezető matematika
gyógypedagógus angol nyelv szakképesítéssel főiskola angol nyelv
rajz és vizuális kommunikáció szakos tanár, vizuális- és környezetkultúra-tanár főiskola rajz és vizuális kultúra
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen főiskola tanító
általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel főiskola tanító
német nyelv és irodalom szakos tanár egyetem német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport
általános iskolai tanító román nyelvi műveltségi területen
testnevelő tanár - gyógytestnevelő tanár egyetem testnevelés és sport
biológia szakos tanár, kémia szakos tanár főiskola biológia, kémia
általános iskolai tanító magyar nyelv és irodalom műveltségi területen főiskola tanító, irodalom
német nyelv és irodalom szakos tanár egyetem német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport
általános iskolai német és nemzetiségi német nyelv és kultúra tanára, ének-zene tanár egyetem német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport
általános iskolai tanító matematika műveltségi területen főiskola tanító
oligofrénpedagógia szakos gyógypedagógia tanár főiskola szakvizsgázott pedagógus: speciális pedagógia szakos tanár és szakpedagógus fejlesztés
angol nyelv és irodalom szakos tanár, földrajz szakos tanár főiskola angol nyelv
gyógypedagógus, logopédia szakos tanár és terapeuta főiskola fejlesztés
általános iskolai tanító ének szakkollégiumi képzéssel főiskola szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető tanító
általános iskolai német nyelvoktató tanító főiskola tanító, német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport
általános iskolai tanító rajz szakkollégiumi képzéssel főiskola tanító, rajz és vizuális kultúra
angol nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár főiskola angol nyelv
általános iskolai tanító testnevelés és sport műveltségi területen főiskola tanító, testnevelés és sport
történelem szakos tanár, orosz szakos tanár főiskola történelem
angol nyelv és irodalom szakos tanár, német nyelv és irodalom szakos tanár egyetem szakvizsgázott pedagógus, közoktatási vezető német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport
óvónő főiskola szakvizsgázott pedagógus differenciáló és fejlesztő pedagógia területen tanító
általános iskolai tanító testnevelés szakkollégiumi képzéssel főiskola ének-zene
magyar nyelv és irodalom szakos tanár, orosz szakos tanár főiskola magyar nyelv és irodalom
fizika szakos tanár, matematika szakos tanár egyetem fizika
okleveles némettanár, magyar szakos általános iskolai tanár egyetem német nemzetiségi nyelv tantárgycsoport
általános iskolai tanító német idegen nyelvi műveltségi területen főiskola tanító

A NEVELŐ ÉS OKTATÓ MUNKÁT SEGÍTŐK

Név Munkakör
Huve Zsuzsa iskolatitkár
Nagy-Temesvári Bíborka iskolatitkár
Baráti Andrea pedagógiai asszisztens
Hrabovszky Attila Károlyné pedagógiai asszisztens
Kiss Judit pedagógiai asszisztens

AZ ORSZÁGOS MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS EREDMÉNYEI

2003 2004 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2021 2022 2023
matematika 6.o. 573 568 519 547 541 1568 1556 1533 1580 1533 1607 1548 1587 1665 1580 1586 1646 1559
országos átlag 500 505 500 499 489 1498 1486 1489 1489 1491 1497 1486 1497 1499 1495 1468 1493 1475
eltérés az országos
átlagtól
+73 +63 +19 +48 +52 +70 +70 +44 +91 +42 +110 +62 +90 +166 +85 +118 +153 +84
olvasás-
szövegértés 6.o.
563 593 542 564 576 1602 1535 1558 1654 1558 1624 1612 1618 1649 1591 1614 1602 1527
országos átlag 500 509 516 519 513 1483 1465 1472 1497 1481 1488 1494 1503 1492 1499 1478 1475 1432
eltérés az országos
átlagtól
+63 +84 +26 +45 +63 +119 +70 +86 +157 +77 +136 +118 +115 +157 +92 +136 +127 +95
természet-
tudomány 6.o.
                                1613 1563
országos átlag                                 1500 1472
eltérés az országos
átlagtól
                                +113 +91
angol idegen
nyelv 6.o.
                                1719 1604
országos átlag                                 1500 1474
eltérés az országos
átlagtól
                                +219 +130
német idegen
nyelv 6.o.
                                1904 1873
országos átlag                                 1500 1471
eltérés az országos
átlagtól
                                +404 +402
matematika 7.o.                                   1635
országos átlag                                   1549
eltérés az országos
átlagtól
                                  +86
olvasás-
szövegértés 7.o.
                                  1603
országos átlag                                   1505
eltérés az országos
átlagtól
                                  +98
természet-
tudomány 7.o.
                                  1641
országos átlag                                   1547
eltérés az országos
átlagtól
                                  +94
angol idegen
nyelv 7.o.
                                  1699
országos átlag                                   1546
eltérés az országos
átlagtól
                                  +153
német idegen
nyelv 7.o.
                                  1952
országos átlag                                   1536
eltérés az országos
átlagtól
                                  +416
matematika 8.o. 560 557 530 496 1676 1580 1610 1644 1613 1634 1639 1655 1667 1703 1649 1695 1592
országos átlag 494 491 497 484 1622 1601 1612 1620 1617 1618 1597 1612 1614 1624 1609 1602 1586
eltérés az országos
átlagtól
+66 +66 +33 +13 +54 -21 -2 +24 -4 +16 +42 +43 +53 +79 +40 +93 +6
olvasás-
szövegértés 8.o.
524 577 549 514 1653 1540 1666 1587 1580 1628 1674 1612 1627 1668 1635 1590 1536
országos átlag 497 497 506 502 1583 1577 1567 1555 1557 1567 1568 1571 1602 1608 1590 1535 1513
eltérés az országos
átlagtól
+27 +80 +43 +12 +70 -37 +99 +32 +23 +61 +106 +41 +25 +60 +45 +55 +23
természet-
tudomány 8.o.
                                1649 1610
országos átlag                                 1587 1569
eltérés az országos
átlagtól
                                +62 +41
angol idegen
nyelv 8.o.
                                1802 1648
országos átlag                                 1617 1591
eltérés az országos
átlagtól
                                +185 +57
német idegen
nyelv 8.o.
                                2015 1995
országos átlag                                 1587 1562
eltérés az országos
átlagtól
                                +428 +433

(Megjegyzés: 2003-ban és 2004-ben nem volt 8. évfolyamos mérés, 2006-ban pedig a 6. évfolyamon nem volt központi kiértékelés.)


A TANULÓK LE- ÉS KIMARADÁSÁVAL, ÉVFOLYAMISMÉTLÉSÉVEL KAPCSOLATOS ADATOK

2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
Jelenlegi létszám (fő): 495 518 519 539 599 624 617 651 650 650 649 602 580 590 594 582 566
ebből külföldi vagy
magántanuló (fő):
17 24 24 28 35 40 43 37 40 37 41

26

22 27 20 33 33
Idei tanévben
távozottak száma:
9 7 9 4 15 22 32 14 32 22 41 22 58 n.a. n.a. 7 3
Idei tanévben
érkezettek száma:
21 16 15 26 58 28 19 29 14 19 26 20 35 n.a. n.a. 22 17
Bukott tanulók száma: 3 1 2 2 1 0 2 5 2 1 1 0 0 0 1 0 1
Összes bukás száma
(egy tanuló több
tárgyból is bukhat):
7 1 2 6 1 0 5 6 2 1 1 0 0 0 13 0 1
Évismétlések száma: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0

A TANÓRÁN KÍVÜLI EGYÉB FOGLALKOZÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK LEHETŐSÉGEI

SPORTFOGLALKOZÁSOK A KOLONICS-TEREMBEN - 2024/2025. (Kis tornaterem)
Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra)
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra)
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra)
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra)
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra)
14:00-14:45
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
1-2. osztály, leány
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra)
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra)
14:00-14:45
Gyógytestnevelés
Szőke Judit
1-4. osztály
14:00-14:45
Testnevelés óra
(7. óra)
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra)
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra)
15:00-15:45
Testnevelés óra
(8. óra)
14:45-15:30
Gyógytestnevelés
Szőke Judit
5-8. osztály
15:00-15:45
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
1-2. osztály
16:00-17:00
Karate
All–Round SE
Egri Tamás
16:00-17:00
Szabadidős
rock and roll
Dósa Márta
16:00-17:00
Karate
All–Round SE
Egri Tamás
16:00-17:00
Szabadidős
rock and roll
Dósa Márta
15:45-16:30
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
3-4. osztály
17:00-18:00
Vívás
Vasas Pasarét
Boros György
  17:00-19:00
Színjátszó kör
Alberti Zsófia
  17:00-18:00
Vívás
Vasas Pasarét
Boros György

SPORTFOGLALKOZÁSOK A HAJÓS-TEREMBEN- 2024/2025. (Nagy tornaterem)
Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra)
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra)
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra)
8:00-13:45
Testnevelés órák
(1-6. óra)
8:00-14:45
Testnevelés órák
(1-7. óra)
14:45-15:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
2-4. osztály, leány
15:00-16:00
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2017-2018.
14:00-14:45
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
1. osztály, leány
14:00-15:00
Kosárlabda
Vasas Pasarét
Magyar Zoltán
2017-2018.
15:00-16:00
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Balázs Zoltán
5-8. osztály, leány
15:30-17:00
Labdarúgás
II. ker. UFC
Bajusz Zoltán
15:30-16:15: 1-2. o. 16:15-17:00: 3-4. o.
16:00-17:00
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2016.
14:45-15:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Kapornai Dóra
2-4. osztály, leány
15:00-16:00
Kosárlabda
ISK
Magyar Zoltán
5-8. osztály.
16:00-17:30
Kosárlabda
Vasas Pasarét
leány U11
17:00-18:00
Kosárlabda
Vasas Pasarét
leány U11
17:00-18:15
Kosárlabda
Magyar Zoltán
Vasas Pasarét
2015.
15:30-16:30
Kosárlabda
Vasas P. - Fillér Delfinek
Balázs Zoltán
5-8. osztály, leány
16:00-17:00
Kosárlabda
Vasas Pasarét
Magyar Zoltán
2016.
 
  19:00-20:30
RMSE kosárlabda
felnőtt
  17:00-18:15
Kosárlabda
Vasas Pasarét
Magyar Zoltán
2015.

SPORTFOGLALKOZÁSOK AZ UDVARON:

Atlétika - Fillér Gepárdok (2-8. osztály) - kedd, csütörtök 15:30-16:30 (Balázs Zoltán)

EGYÉB FOGLALKOZÁSOK, SZAKKÖRÖK
Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
5. óra   Puzzle and Games     Fairytale world
6. óra   Magyar
kompetencia
(5. évfolyam)
Matematika
kompetencia
(5. évfolyam)
Songs and rhymes Kézműves

Digitális világ
7. óra Német szakkör

Zene az kell, kórus
Tanz und Drama Matematika
felvételi előkészítő
(8. évfolyam)
Magyar
felvételi előkészítő
(8. évfolyam)
Német filmklub
8. óra Zene az kell, kórus        

A HÁZI FELADATOK ÉS AZ ISKOLAI DOLGOZATOK SZABÁLYAI

A házi feladatok kiadásának és ellenőrzésének alapelvei

  • A házi feladatok korosztálytól függetlenül sarkallják a diákot állandó önellenőrzésre!
  • A házi feladatok segítsék elő a szülők tájékoztatását gyermekük iskolában végzett munkájáról, az iskolában folyó munkáról.
  • A napközis kollégák folyamatosan tájékoztassák a pedagógusokat a házi feladatok mennyiségéről, azok megoldásáról egyénre szabottan is!
  • A házi feladatok mindig kerüljenek ellenőrzésre!
  • Az önálló kutatómunkát, a kötelező tananyagon kívüli ismereteket kívánó feladatok elvégzését – a befektetett munka arányában – jutalmazni kell.
  • Tanítási szünet idejére legfeljebb annyi kötelező házi feladat adható, amennyi egyik óráról a másikra szokásos.
  • A nagyobb elmélyülést, több időt igénylő feladatok kitűzésekor (könyvtári vagy internetes kutatómunka, képzőművészeti alkotás, technikai eszköz készítése) az elkészítés határidejét különös gonddal, a tanulók egyéb kötelezettségeire tekintettel kell megállapítani.
  • A tantervi anyagot meghaladó mennyiségű vagy mélységű ismereteket kívánó feladatokat (pl. versenyfeladatok) csak annak a diáknak lehet kötelezően előírni, aki a versenyzést, illetve az önálló kutató vagy más jellegű alkotómunkát önként vállalta.

Az írásbeli beszámoltatás rendje és korlátai

  • Témazáró dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb egy héttel a dolgozatírás előtt bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja, egy napon kettőnél több témazáró dolgozatot nem íratunk.
  • Egyéb dolgozat íratását a szaktanár legkésőbb az előző tanítási órán bejelenti, a dolgozatot két héten belül kijavítja;
  • A szaktanár egy tantárgyból nem írat újabb dolgozatot mindaddig, amíg az előző dolgozatot kijavítva ki nem adta a tanulóknak.
  • A félévi és tanév végi minősítés nem alakítható ki csak írásbeli számonkérés alapján született érdemjegyekből azokból a tantárgyakból, amelyek alkalmasak a szóbeli kifejezőkészség fejlesztésére.
  • A diákok írásbeli dolgozatait, beszedett füzetét, beadott munkáját (házi dolgozatok, tanulói kutatómunkák anyaga) rövid időn belül értékelni, javítani kell.
OSZTÁLYOZÓ VIZSGÁK KÖVETELMÉNYEI

Intézményünkben az alábbi tanulmányok alatti vizsgák lehetnek

  • Osztályozó vizsga: a tanulónak a félévi és tanév végi osztályzat megállapításához a készségtárgyak kivételével osztályozó vizsgát kell tennie, ha
    • tanulmányait magántanulóként folytatja,
    • a jogszabályban meghatározott időnél többet mulasztott, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet,
    • egy adott tantárgyból az éves mulasztása meghaladja a tanítási órák húsz százalékát,
    • engedélyezték számára, hogy egy vagy több tantárgy követelményének az előírtnál rövidebb vagy hosszabb idő alatt tegyen eleget.
  • Különbözeti vizsga: Iskolánkba felvett tanuló esetén különbözeti vizsgát kell tenni a nem tanult tantárgyakból. A német nemzetiségi tagozatra jelentkezők estén német nyelvből is.
  • Javítóvizsga: A tanulónak javítóvizsgán kell számot adni tudásáról, ha
    • tanév végén elégtelen osztályzatot kapott,
    • igazolatlanul távol maradt az osztályozó vagy különbözeti vizsgáról,
    • az osztályozó vagy különbözeti vizsgán elégtelen osztályzatot kapott. Ebben az esetben a következő vizsgaidőszakban kell javítóvizsgát tenni.

A javítóvizsga tanév végén utólagosan letehető vizsga azokból a tantárgyakból, amelyekből a tanuló tudását elégtelennel minősítették, vagy az osztályozó vizsgán a tudását részére felróható szabálytalanság vagy ok miatt nem tudták minősíteni. Mint a jogszabályi rendelkezésből következik – szemben az osztályozó vizsgával - a tanuló alanyi joga, hogy javítóvizsgát tegyen.

  • Pótló vizsga: Amennyiben a tanuló az osztályozó, különbözeti vagy javítóvizsgáról igazoltan távol marad, pótló vizsgát tehet. A pótló vizsgát lehetőleg ugyanabban a vizsgaidőszakban kell letenni. Pótló vizsgát csak az elmaradt vizsgarészekből kell tenni.

Vizsgaidőszakok

A tanulmányok alatti vizsgák időpontját az iskola saját hatáskörben a nevelési-oktatási intézmények működéséről szóló miniszteri rendelet előírásaira tekintettel határozza meg. A vizsgaidőszakot az iskola éves munkaterve, a tanév helyi rendje rögzíti, és arról az intézmény vezetője tájékoztatja a tanulókat. A rendes vizsgaidőszakban bármely vizsgafajta letehető. A rendes vizsgaidőszakok a következők:

  • Félévi: a tanév I. félévét záró, az éves munkaterv által meghatározott félévi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási nap.
  • Év végi: a tanév végén, az éves munkaterv által meghatározott év végi osztályozó értekezlet előtti 10 tanítási nap.
  • Nyári: a nevelési év vége, augusztus hónap utolsó 10 munkanapja.

A vizsgák követelménye

A vizsgák követelménye a helyi tantervben szereplő, az adott tanévre vonatkozó tananyag. Osztályozó vizsgán a tanuló a készségtárgyak kivételével minden tantárgyból beszámol tudásáról.

Pedagógiai Programunk itt olvasható: Pedagógiai Program 2020

ISKOLAI OSZTÁLYOK SZÁMA, A TANULÓK LÉTSZÁMA

Osztály Osztályfőnök (osztályfőnök helyettes) - napközis tanító Létszám
1.A Lezsák Barbara - dr. Sasi-Szabó Enikő 23 fő
1.B Budai Judit - Hór László 24 fő
1.N Pinczési Zsuzsa - Gubekné Berényi Krisztina 23 fő
2.A Weimann-Kamarás Csilla - Tanka Erika 26 fő
2.B Menyhárt Dzsennifer - Szathmári Virág 24 fő
2.N Pátkai Sándorné - Bóka Ildikó 21 fő
3.A Madarász Petra - Papp Komenda Eszter Anna 19 fő
3.B Németh Monika - Váradi László 28 fő
3.N Misics Piroska - Fehérvári-Kis Enikő 25 fő
4.A Balássyné Vass Judit 27 fő
4.B Huberné Szabó Kinga 27 fő
4.N Ördög Rövid Gabriella 25 fő
5.A Kobjakov Tamara (Magyar Zoltán) 27 fő
5.B Ádász Edina (Nagy Katalin) 24 fő
5.N Nagy Vanda (Hajszár Hajnalka) 23 fő
6.A Dancsházi Zsuzsanna (Papp Szilvia) 28 fő
6.B Sulyokné Schillerwein Eleonóra (Csongrádi János) 27 fő
6.N Matiszlovicsné Pallos Katalin (Balázs Zoltán) 18 fő
7.A Balla Enikő (Kovács Liliána) 16 fő
7.B Sáradyné Kántor Judit (Sárady Gyula) 22 fő
7.N Borosné Nemes Krisztina (Vayainé Horváth Orsolya) 15 fő
8.AN Kissné Kovács Anna (Farhanné Gere Andrea) 25 fő
8.B Dömötör Andrea (Fogarasi Judit) 23 fő

ISKOLAI MUNKATERV 2024/2025. (KIVONATOS, RÖVIDÍTETT VÁLTOZAT)

I. A TANÉV RENDJE, ÜNNEPEINK, ÉRTEKEZLETEK

Tanévnyitó értekezlet:
Munkaközösségi értekezletek:
Tanévnyitó, első tanítási nap:
Utolsó tanítási nap:
Az első félév vége:
Értesítés a félévéi eredményekről:

Őszi szünet:
Téli szünet:
Tavaszi szünet:

 

2024. augusztus. 30.
2024. augusztus 23. és 28. között.
2024. szeptember 2.
2025. június 20.
2025. január 17.
2025. január 24.

2024.október 28-31.
2024. december 23. - 2025. január 3.
2025. április 17-25.

 
Központi emléknapok és megemlékezések
 
Aradi vértanúk napja:
Október 23-i megemlékezés:
Kommunista és egyéb diktatúrák áldozatai:
Holokauszt áldozatainak emléknapja:
Nemzeti Összetartozás Napja:
Március 15. ünneplése:
  2024. október. 4. (humán mk. tervében)
2024. október 22. (humán mk. tervében)
2025. február 25. (humán és of.-i mk.)
2025. április 16. (humán és of.-i mk.)
2025. június 4. (humán és of.-i mk.)
2025. március 14. (humán mk.)
 
Iskolai kórus
 
Az iskolánkban az idei tanévtől működik állandó iskolai kórus. Ennek időpontja hétfőnként 7. óra. A foglalkozás ideje alatt más tanórán kívüli tevékenység a kórustagok számára nem folytatható.
 
Az 4 tanítás nélküli munkanap felosztása
 
2024. december 7.:
2025. február 21.:
2025. február 24.:
2025. június 13.:
  tantestületi belső képzés (részletes program a későbbiekben)
pályaorientációs nap a 7. évfolyamon
felkészülés a Fenntarthatósági témahétre
DÖK döntése alapján – tanulmányi kirándulás
 
Munkanap átszervezés

Központi munkanap átszervezés az idei tanévben nem lesz.
Helyi döntésen alapuló munkanap átszervezés az idei tanévben nem lesz.
 
Iskolai szintű ünnepeink, rendezvényeink
 
2024. október 6.:
2024. október 23.:
2024. november 11.:
2024. december 6.:
2024. december 14.:
2024. december 20.:
2025. február 14.:
2025. február 24.:
2025. március 15.:
2025. április 16.:
2025. június 4.:
2025. június 20.:
2025. június 23.:
 

Aradi vértanuk napja
szervezett program 22-én
Márton-nap
Mikulás, délelőtti Mikulás-programmal
Luca-nap
Karácsonyi ünnepségek (osztálykarácsonyok)
Iskolai farsang.
diktatúrák áldozatainak emléknapja
ünnepély 14-én
Megemlékezés a Holokauszt áldozatairól
Nemzeti Összetartozás Napja
DÖK-nap, sport nap
tanévzáró, nyolcadikosok búcsúztatása, ballagás, bizonyítványok osztása

     
Tantestületi értekezletek

Minden hónap első hétfőjén (kivétel: szeptember 30. és március 31.) közös értékelés, az aktuális problémák felvetése.
       Alsós értekezletek kezdő időpontja: 13 óra
       Közös értekezletek kezdő időpontja: 14 óra
       Felsős értekezletek kezdő időpontja: a közös értekezletet követően.
       (Októberben próba jelleggel kipróbáljuk, hogy rövidített órák után az
       5. óra után kezdődik az alsós, ezt követően a 6. óra végéig a felsős
       havi osztályozó, majd a nagy közös értekezlet, mely után befejeződhet
       a felsős havi osztályozó értekezlet.)
Szeptember első hetében újabb munkaközösségi értekezletek a tanévi teendők kidolgozásáról.
 
Félévi osztályozó értekezlet:
Félévi értékelő értekezlet:
Tanévvégi osztályozó értekezlet:
Tanévzáró értekezlet:
  2025. január 20.
2025. január 27.
2025. június 20.
2025. június 26.
 
Szülői értekezletek és fogadóórák
 

Szülői értekezlet

első-második évfolyam:
harmadik-negyedik évfolyam:
ötödik-hatodik évfolyam:
hetedik-nyolcadik évfolyam:

Szülői értekezlet a továbbtanulásról:
Februárban:
Május folyamán:

Általános fogadó órák:

2024. november 4., 2025. március 3.:

Egyéni fogadóórák:

Az órarendtől függően egyénileg,

 

2024. szeptember 2.
2024. szeptember 4.
2024. szeptember 5.
2024. szeptember 9.

2024. október 14.
félévi értékelés, szülői értekezletek (2025. február első hetében)
a tanévzárás, illetve a tanulmányi kirándulások előkészítése.



az alsóban 16 órától, a felsőben 16:30-tól



feltüntetve a honlapon.
 
Osztályozó vizsgák
 

Az osztályozó vizsgák időpontja az első félév végén:
Az osztályozó vizsgák időpontja a tanév végén:

 

2025. január 7-17.
2025. június 10-20.

II. A TANÉV FŐBB ESEMÉNYEI TÁBLÁZATOS FORMÁBAN

Szeptember
2. hétfő

8:00

17:00
Tanévnyitó
(Megjelenés ünneplő ruhában legkésőbb 10 perccel az ünnepség előtt.)
Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára (kivéve 1.n)
3. kedd17:00Szülői fórum
4. szerda17:00Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam, valamint a 6.b számára
5. csütörtök
16:30
17:00
Szülői értekezlet az 5. évfolyam és az 1.n osztály számára
Szülői értekezlet a 6. évfolyam számára (kivéve 6.b)
9. hétfő17:00Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára
20. péntekNemzetiségi nap német tagozatos alsósoknak (szüret)
23. hétfő13:15Pizsamaparti (5. évfolyam)
23-27. hétfő-péntekFillérke-hét
27. péntek
8:30
9:00
Fillérkék (elsősök) avatása
Magyar diáksport napja (Fenntarthatóság)
30. hétfő

Magyar népmese napja
Állatok világnapja projekthét kezdődik a napköziben
Október
1-4. kedd-péntekÁllatok világnapja projekthét folytatódik a napköziben
4. péntek

Állatok világnapja a felső tagozaton
Megemlékezés az Aradi Vértanúkról
9. szerdaSzépolvasási verseny (alsó tagozat)
14. hétfő17:00Szülői értekezlet a továbbtanulásról a 6. és a 8. évfolyam számára
18. péntekBolyai matematika verseny
22. keddOktóber 23-i megemlékezés a 7. és 8. évfolyamon
24. csütörtökOktóber 23-i megemlékezés az 5. és 6. évfolyamon
25. péntekHalloween
ŐSZI SZÜNET: 2024. október 28. - 2024. november 3.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. október 25. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2024. november 4. (hétfő).
November
4. hétfő

16:00
16:30
Alsós fogadóórák
Felsős fogadóórák
RÖVIDÍTETT ÓRÁK!
7. csütörtökBerlini fal építése
8. péntek

Berlini fal ledöntésének 35. évfordulója
Bolyai anyanyelvi csapatverseny (iskolai)
11. hétfőMárton-nap
20. szerda
de.
16:30
Nyílt órák leendő elősök szüleinek a német nemzetiségi tagozaton
Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek
22. péntekElső negyedéves értékelés az elsősöknél
27. szerda


de.
16:30
Iskolai helyesírási verseny a 6. évfolyamosok számára
Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol tagozaton
Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek
28. csütörtökAngol olvasási verseny a 6. és 7. évfolyam részére
December
2. hétfőÍrásbeli felvételire való jelentkezés határideje 8. évfolyamon
5. csütörtökde.Jön a Mikulás
6. péntekKarácsonyi ajándékkészítő délután az alsó tagozatosoknak
7. szombatTANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP
9. hétfő16:30Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek
9-20. hétfő-péntekAdventi mesekalendárium
14. szombat Luca-napi vásár
20. péntekIskolai és osztálykarácsonyok
TÉLI SZÜNET: 2024. december 23. - 2025. január 5.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2024. december 20. (péntek),
a szünet utáni első tanítási nap: 2025. január 6. (hétfő).
Január
10. péntekBolyai természettudományi verseny
15. szerda16:30Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek
17. péntekI. félév vége
22. szerda



16:30
Magyar Kultúra Napja
Vers- és prózamondó verseny a felső tagozaton
Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek
24. péntekFélévi értesítők elérhetősége az eKrétában
Február
3. hétfő16:30Szülői értekezlet az 1. és 2. évfolyam számára
4. kedd16:30Szülői értekezlet a 3. és 4. évfolyam számára
5. szerda17:00Szülői értekezlet az 5. és 6. évfolyam számára
6. csütörtök17:00Szülői értekezlet a 7. és 8. évfolyam számára
10. hétfőIskolai helyesírási verseny az alsó tagozaton
12. szerda16:30Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek
14. péntekFarsang
19. szerda16:30Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek
20. csütörtökTovábbtanulási lapok beküldési határideje
21. péntekTANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP
24. hétfőTANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP
25. keddA kommunista diktatúrák áldozatainak emléknapja
Március
3-7. hétfő-péntekPénzhét
3. hétfő

16:00
16:30
Alsós fogadóórák
Felsős fogadóórák
RÖVIDÍTETT ÓRÁK!
4. keddPancake day a felső tagozaton
5. szerdaVers- és prózamondó verseny az alsó tagozaton
14. péntekMárcius 15-i ünnepély
17-21. hétfő-péntekNémet nyílt hét és víz világnapja hét az alsó tagozaton
19. szerda
de.
16:30
Nyílt órák leendő elősök szüleinek a német nemzetiségi tagozaton
Óvodás foglalkozás a német nemzetiségi tagozatra jelentkezőknek
24-28. hétfő-péntek

Digitális témahét
Nyílt hét az angol tagozaton
26. szerda
de.
16:30
Nyílt órák leendő elősök szüleinek az angol tagozaton
Óvodás foglalkozás az angol tagozatra jelentkezőknek
Április
2. szerdaKerületi helyesírási verseny az alsó tagozaton
4. péntekHúsvéti ajándékkészítő délután az alsó tagozaton
7-11. hétfő-péntekFenntarthatósági témahét (minden nap az első két órában)
9. szerda16:30Fillérparti
10. csütörtökBeiratkozás
11. péntek



Beiratkozás
Költészet napja – 3. órában alsó tagozat, 4. órában felső tagozat
Ki mit tud?
14. hétfőSpelling bee (5. és 6. évfolyamon)
16. szerdaHolokauszt magyarországi emléknapja
TAVASZI SZÜNET: 2025. április 17. - 2025. április 27.
A szünet előtti utolsó tanítási nap: 2025. április 16. (szerda),
a szünet utáni első tanítási nap: 2025. április 28. (hétfő).
Május
7. szerdaOlvasni jó!
9. péntek25 éves a német tagozat
17. szombatEgészségnap
19-23. hétfő-péntekGyermekhét a napköziben
20-24. kedd-szombatHatártalanul
26-30. hétfő-péntekIntézményi mérések az alsó tagozaton
Június
2-6. hétfő-péntekIntézményi mérések az alsó tagozaton
4. szerdaA nemzeti összetartozás napja
11-13. szerda-péntekErdei iskola a 6. évfolyamon
12-13. csüt.-péntekOsztálykirándulások
13. péntekTANÍTÁS NÉLKÜLI MUNKANAP
16-20. hétfő-péntek



Focibajnokság az alsó tagozaton
Tanár-diák mérkőzések
Nyolcadikos színielőadások
23. hétfő17:00Évzáró és ballagás
Kezdőlap :: Általános bevezető :: Angol tagozat :: Német tagozat :: Óraterv
Az alapítványról :: Fogadó órák, értekezletek :: Tanév rendje :: Iskolai dokumentumok