Tájékoztató a KRÉTA Tanulmányi pénzügyi rendszer 2021. január 1-jétől történő bevezetéséről
Kedves Szülők!
Újabb lehetőséget nyújt a KRÉTA rendszer az elektronikus ügyintézésre az esetleges pénzügyek esetén is a Tanulmányi pénzügyi rendszer bevezetésével.
Pénzügyek miatt nincs szükség az intézményben történő személyes ügyintézésre.
Amennyiben Önöknek pénzbefizetési kötelezettségük keletkezik az iskola felé, ilyen lehet például a könyvtári kártérítési díj, vagy egyéb kártérítési összeg, a tanulmányi pénzügyi rendszeren keresztül kell teljesíteni.
A keletkező befizetési kötelezettségről a rendszer emailt küld az Önök számára. A KRÉTA e-ügyintézés felületén a gondviselő a menüből egy kattintással kiválaszthatja az „Előírások” menüpontot, ahol a tételt kiválasztva, majd a „A kiválasztott tételek befizetése” funkciógombra kattintva, rendezheti a kiválasztott tétel(eke)t SimplePlay-en keresztül, vagy információt kaphat az egyéb fizetési módokról.
Fontos, hogy utaláskor az ún. KRTE azonosítót (minden számlán megtalálják) tűntessék fel az azonosíthatóság kedvéért, és a fizetési határidő lejárta előtt rendezzék a tételek befizetését.
Mivel az e-közigazgatás része a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer (KRÉTA), és a hozzá kapcsolódó összes rendszerkomponens, ezúton is kérjük, hogy amennyiben az adataikban változás történt/történik, értesítsék intézményünket az osztályfőnökökön keresztül. (pl. email cím változás, gondviselő változás, lakcím vagy név változása). Adataikat természetesen csak az ügyintézéshez használjuk fel, nem adjuk ki harmadik félnek, és a gyermekük tanulói jogviszonyának megszűnésekor törlésre kerülnek.
Az aktuális ügyintézés esetén felmerülő gondjaikkal keressék az iskola titkárságát!
Budapest, 2020. december 16.
Kerekes Zsolt intézményvezető
|