Kérvények beadásának menete
Kedves Szülők!

Az alábbiakban összegyűjtöttük, hogy a leggyakoribb szülői kérelmeket, ügyeket hogyan tudják beadni az iskola számára. Kérünk mindenkit, hogy az idei tanévtől már NE papír alapon vagy e-mailben, hanem a megadott Kréta felületen intézzék kérelmeiket. Ehhez próbálunk segítséget nyújtani azzal, hogy az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb ügyintézési formákat.

KÉRELMEK BEADÁSA MOBIL APPLIKÁCIÓN KERESZTÜL:

  1. az adott tanuló főoldaláról (szülői felület!) jobb alsó sarokban: továbbiak (…)

  2. kérdőívek: bejön az e-ügyintézés felülete

  3. Bal felső sarok: 3 vonal

  4. ügyintézés indítása

  5. legörgetni a tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézéshez

  6. választani a különböző menüpontokból:
  • OTCSK
  tanórai kérelem (pl. hittanváltás, németeseknél angol szakkör lemondása vagy igénylése legkésőbb május 20-ig a következő tanévre)
  • IEDM
  3 napnál hosszabb időszakról való hiányzásra szóló kérelem az igazgató felé (időpont megjelöléssel, indokkal). Figyelem: 1-2 napra vonatkozó kérelmet a következő (TMGI) pontnál kell beadni.
  • TMGI
  gondviselői igazolás: a Házirend alapján lehetősége van a szülőnek tanévente 3 alkalommal maximum 3 napig terjedően kérelmezni vagy igazolni hiányzást orvosi igazolás nélkül. (Az orvosi igazolásokat az EESZT-n keresztül kell az orvosnak beküldenie.) Ha ez a keret elfogyott, az előző menüpontban lehet az igazgatótól kérelmezni a hiányzás igazolását, lehetőleg előre tudjunk róla.
  • TFMGK
 

testnevelés alóli felmentés (heti 2 óra). Ide be kell csatolni:

- honlapon található kérelmet aláíratva az egyesülettel
- versenyengedélyt

(Egy adott testnevelés óráról való felmentést rosszullét, apróbb sérülés miatt NE itt adják be, hanem az E-ügyintézés – üzenetek – adott testnevelő pedagógus menüpontban!)
 
       Egyéb, üzenetek menüponton keresztül történő kérelmek beadása:
 
  • 16 óráig történő kötelező benntartózkodás alóli felmentés módja: főoldal – üzenetek - jobb alsó + jel – címzett megadása: NOKS => Huve Zsuzsa  Tárgy: 16 óra alóli felmentési kérelem. (Ez részletezhető adott napra vonatkozóan is a szövegdobozban, vagy csatolnak egy előre elkészített kérelmet.)
  • jogviszony szüneteltetése iránti kérelem: a honlapról letöltött kérelmet kitöltve és aláírva az üzenethez csatolva beküldeni az iskolatitkárnak (NOKS menüpont => Huve Zsuzsa)
  • síelés miatti felmentési kérelem: január 1. és március 15. között ugyanitt, de az osztályfőnöknek címezve. Az időszakon kívül vagy más indokból való hiányzás esetén igazgatónak címezve. bármilyen más egyedi kérelmek: ugyanitt az üzenetek menüpontban, megadva, hogy kinek szánják (pedagógusok név szerint vagy iskolatitkárok vagy igazgató stb.)
  • bármilyen más egyedi kérelmek: ugyanitt az üzenetek menüpontban, megadva, hogy kinek szánják (pedagógusok név szerint vagy iskolatitkárok vagy igazgató stb.)

KÉRELMEK BEADÁSA SZÁMÍTÓGÉPEN KERESZTÜL

  1. bejelentkezés a honlap főoldalán lévő „Bejelentkezés az elektronikus ellenőrzőbe” ikonon keresztül azonosítóval és jelszóval

  2. e-ügyintézés menü

  3. balra fent: ügyintézés indítása. Innentől ugyanaz minta mobil applikációnál leírtak.

  4. üzenetek menü: nagyon fontos a címzettek típusának megválasztása. Az Iskolatitkárok (Huve Zsuzsa, Nagy-Temesvári Bíborka) a NOKS menüponton keresztül érhetők el.

Előre is köszönjük, ha követik a fenti kérést és ezzel nagy mértékben csökkenteni tudjuk a papírfelhasználást és az adminisztrációs terheket.


Kerekes Zsolt ig.

Kezdőlap :: Általános bevezető :: Angol tagozat :: Német tagozat :: Óraterv
Az alapítványról :: Fogadó órák, értekezletek :: Tanév rendje :: Iskolai dokumentumok